cezar vialpando Geplaatst: 30 november 2007 Rapport Geplaatst: 30 november 2007 ik wil graag weten waar de piloten school bij gta sanandreas is ik heb het spel pas net samen met vice city stories dus als je het weet plaats a.u.b ff een berichtje alvast bedankt. Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 30 november 2007 Rapport Geplaatst: 30 november 2007 (bewerkt) ik wil graag weten waar de piloten school bij gta sanandreas is ik heb het spel pas net samen met vice city stories dus als je het weet plaats a.u.b ff een berichtje alvast bedankt. Welkom op het forum 'Cezar Vialpando' De Flying school ligt in de Dessert helemaal bovenaan. Naast een school is dit ook een garage waar je vliegtuigen kunt opslaan en een safehouse. Als je in de school alles goud hebt spawnen er ook nog 2 vliegtuigen en 1 helicopter. Ik heb hieronder een kaartje gemaakt. Veel geluk met de school alvast Bewerkt: 30 november 2007 door ..::GhostRider::.. Reageren
cezar vialpando Geplaatst: 30 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 30 november 2007 heel erg bedankt ik ben pas 11 elf jaar en toch speel ik het maar wil je vrienden worden? Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 30 november 2007 Rapport Geplaatst: 30 november 2007 De pilot school zou je trouwens pas gebruiken nadat je je volgens mij een missie hebt gedaan dat je het vliegveld moet kopen. Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 30 november 2007 Rapport Geplaatst: 30 november 2007 en inderdaad pas na de misie Verdant Meadows waar je het vliegveld koopt voor $80.000. en dat ben je de gelukkige Reageren
Donwell Geplaatst: 30 november 2007 Rapport Geplaatst: 30 november 2007 Om deze school te kunnen kopen moet je eerst een groot gedeelte van de Storyline hebben uitgespeeld, waaronder je eerst door heel Los Santos, stad 1, en San Fierro, stad 2, door moet lopen. Nadat je de San Fierro missies hebt gedaan, zul je in de Desert komen, de woestijn. Daar zul je een missie, genaamd 'Verdant Meadows', tegenkomen waarin je het vliegveld kunt kopen. Overige belangrijke informatie is hierboven al gegeven, succes! Reageren
moechy Geplaatst: 30 november 2007 Rapport Geplaatst: 30 november 2007 En je moet dan eerst de vliegschool halen voor je nieuwe missie's krijgt. Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 30 november 2007 Rapport Geplaatst: 30 november 2007 En je moet dan eerst de vliegschool halen voor je nieuwe missie's krijgt. Ja, na de vliegschool gehaald te hebben zul je N.O.E, Fender Ketchup en de Bikeschool kunnen spelen. Je moet minimaal brons hebben gehaald op alle onderdelen om de vliegschool te halen. Op >>>deze<<< pagina staat meer info over de flying school Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 30 november 2007 Rapport Geplaatst: 30 november 2007 ik wil graag weten waar de piloten school bij gta sanandreas is ik heb het spel pas net samen met vice city stories dus als je het weet plaats a.u.b ff een berichtje alvast bedankt.Heel veel informatie over alle GTA's is te vinden op >>WikiGTA<<. Daar kan je ook komen door rechtsbovenaan op 'Walkthrough' te klikken. Veel plezier met SA en VCS Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.