Jump to content

[GFX] Graphics Signature Contest 2007 Stemtopic

Recommended Posts

Geplaatst:

2007graphiccontestgtafovc4.png

Tweede ronde!

Stemtopic.

In dit topic kan je stemmen op jouw favoriete deelnemers die de tweede ronde van de Graphics Signature Contest 2007 hebben bereikt. Alle deelnemende signatures kan je ==>HIER<== vinden.

Stemmen doe je op de volgende manier. Maak gebruik van het volgende lijstje om jouw top 3 door te geven:

[b]1: [/b]
[b]2: [/b]
[b]3: [/b]

Vul het lijstje in met de namen van de deelnemers waarvan jij denkt dat ze een plaats in de finale verdienen.

Let op: Het is verplicht om het lijstje te gebruiken bij het stemmen.

De beste drie van de tweede ronde gaan door naar de finale en gaan daar strijden om de eerste plaats!!

Geplaatst:

1: -Matthijs-

2: Dizzee

3: .Levi.

Pfff deze keer was het echt heel erg moeilijk. Ben geloof ik wel 10 keer terug naar de sigs gegaan om te stemmen. Echt topwerk allemaal. _O_

Geplaatst:

Allereerst even de standaard mededeling dat al jullie Sigs echt prachtig zijn, maar dit meen ik natuurlijk wel gewoon. Hoe verder de contest vordert, hoe mooier ze allemaal worden lijkt wel. Ga zo door, hier mijn top 3:

1: -Matthijs-

2: Twankala

3: .Levi.

Geplaatst:

1: Thabit

2: MXR

3: Dizzee

Ik kon echt niet kiezen, ik denk dat ik de volgende keer gewoon niet stem :puh:. Ze zijn echt allemaal prachtig! :tu:

Geplaatst: (bewerkt)

1: .Levi.

2: Thabit

3: Dizzee

Ik scrollde naar beneden en ik had bij geen enkele sig echt het gevoel van 'wow!' maar die laatste sig van .Levi. onderscheid zich van de rest. Levi heeft een volledig eigen stijl en heeft er echt gevoel voor. Zijn signatures zijn altijd prima afgewerkt en er is bijna nooit iets wat ik zelf anders had gezien. De belichting, effecten, kleurgebruik, allemaal geweldig. Elke signature van hem is gewoon bijna perfect, bij de eerste keer dat ik een nieuwe sig van Levi zie je gewoon dat die sig van topkwaliteit is en klasse heeft.

Thabit's signature is nogal somber qua kleur, maar is een soort digitaal schilderij. Dizzee is er ook erg goed in het vak, maar zijn kleuren en effecten zijn minder. Ik twijfelde of ik voor Dizzee of Jon-asses zou stemmen.

De rest heeft in mijn ogen een mindere signature. Bij sommigen is het formaat gewoon te groot en is het een render of stock met wat effecten, een tekstje en en vbjna sommigen zo'n lelijke border wat imo helemaal geen must is voor een sig (je haalt er alleen maar een stukje van je sig mee weg). Het zit hem in het gebruik van effecten, afwerking en het geheel.

Bewerkt: door Ferre
Geplaatst:

1: Jon-asses

2: Twankala

3: M4X

Het was heel moeilijk. Maar die van Jon-asses had iets helders net alsof het een soort action man figuur was! Heel mooi. Twankala ook heel mooi alleen dat licht vind ik niet zo perfect maarja. Die van M4X heeft ook wel wat alleen die ogen van die vent zijn niet helemaal goed :N , maar voorderest is ie ook heel mooi!

Veel succes alle drie!

MVG,

Omar

Geplaatst:

1: .Levi.

2: .Antonio

3: Jon-asses

Ik vond eigenlijk dat er bij de eerste ronde betere tussen zaten dan hier, maarja :) Veel succes iedereen ;)

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...