RonaldVC Geplaatst: 7 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 7 december 2007 1: Twenty Eyes 2: -Matthijs- 3: Dizzee Het was echt moeilijk een keuze te maken. Alle signatures hebben wel iets speciaals... Mijn lijstje is dan ook voornamelijk gebaseerd op details, en de keuze van kleur, rendergebruik en mijn eigen gevoel erbij. Geen twijfel, alle deelnemers hebben een prachtige signature gemaakt, en wat mij betreft verdienen ze allemaal een ronde verder te komen.. Aan de deelnemers, succes nog deze laatste uurtjes van de stemronde.
RonaldVC Geplaatst: 8 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 december 2007 De stemmen zijn geteld, en daarmee is de uitslag bekend! Iedereen die gestemd heeft, erg bedankt. Het was een spannende ronde, alle deelnemers hebben bewezen dat ze prachtige designs kunnen maken met Photo Shop, en verdienen wat mij betreft allemaal een plaatsje in de finale. Helaas gaan van alle deelnemers drie door naar de finale. Deze drie deelnemers gaan strijden om de eerste plaats en de daarbij behorende eeuwige roem, 3 punten in de ranking en zijn winnende signature zal 1 jaar lang in mijn handtekening te bewonderen zijn met de daarbij behorende credits onder de signature. De tweede plaats zal twee punten in de ranking krijgen, en de derde plaats krijgt één punt in de ranking. Hieronder het lijstje van de deelnemers en daarachter de verkregen punten. De mensen in het groen gaan door naar de finale, de mensen in het rood hebben het helaas niet gehaald. Dizzee – 20 .Levi. – 18 -Matthijs- - 13 Thabit – 11 Twenty Eyes – 8 Jon-asses – 8 MXR – 6 .Antonio – 5 Twankala – 4 M4X - 4 Voor de finalisten (Thema: Freestyle): Jullie inzending kan tot en met 15 December worden ingeleverd. En, omdat ik de winnende signature zal gaan dragen in mijn handtekening, moet mijn naam (RonaldVC) in de signature verwerkt zijn. Voor de mensen die het niet gehaald hebben: Namens .Levi. en mij wil ik jullie heel erg bedanken voor het meedoen. Ik hoop dat jullie er plezier in hebben gehad, en in de toekomst graag weer willen meedoen aan een Contest.
Recommended Posts