joskethefool Geplaatst: 30 november 2007 Rapport Geplaatst: 30 november 2007 hallo iedereen, ik heb problemen met de eerste missie en om een wel heel bizarre reden, je moet namelijk W en S indrukken maar ook Q of D (of pijltje links/rechts). Maar op de pc kan je geen 3 toetsen tegelijk indrukken want dan krijg je een "beep". Of is dat niet zo bij jullie? Graag suggesties bedankt Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 30 november 2007 Rapport Geplaatst: 30 november 2007 ik heb problemen met de eerste missie en om een wel heel bizarre reden, je moet namelijk W en Sindrukken maar ook Q of D (of pijltje links/rechts). Maar op de pc kan je geen 3 toetsen tegelijk indrukken want dan krijg je een "beep". Of is dat niet zo bij jullie? Graag suggesties Van harte welkom op het forum, joskethefool! Niet bij alle toetsenborden, hoor. Met mijn draadloze toetsenbord had ik dit probleem, maar met mijn huidige toetsenbord (met draad) kan ik gewoon 3 toetsen tegelijk indrukken. Overigens is het bij mij zo dat je de pijltjes toetsen moet gebruiken. Dus pijl omhoog + pijl naar beneden en een richting naar keuze. Probeer dat eens, misschien lukt dat. Reageren
joskethefool Geplaatst: 30 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 30 november 2007 ja op die manier is het gelukt bedankt é! Reageren
djcas Geplaatst: 3 januari 2008 Rapport Geplaatst: 3 januari 2008 als ik de pijltjestoetsen boven,onder en draaien indruk,dan draai ik niet :td: Reageren
Marioleo69 Geplaatst: 3 januari 2008 Rapport Geplaatst: 3 januari 2008 Probeer eens W en S en pijltje links of rechts. Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 4 januari 2008 Rapport Geplaatst: 4 januari 2008 Van harte welkom op het forum, joskethefool! Niet bij alle toetsenborden, hoor. Met mijn draadloze toetsenbord had ik dit probleem, maar met mijn huidige toetsenbord (met draad) kan ik gewoon 3 toetsen tegelijk indrukken. Overigens is het bij mij zo dat je de pijltjes toetsen moet gebruiken. Dus pijl omhoog + pijl naar beneden en een richting naar keuze. Probeer dat eens, misschien lukt dat. Ik heb een draadtoentsenbord en als ik 3 toetsen in druk dan Krijg ik ook een 'beep' Hoe kan Dit? Tijmentje5 Reageren
djcas Geplaatst: 5 januari 2008 Rapport Geplaatst: 5 januari 2008 Probeer eens W en S en pijltje links of rechts. dat lukt ook niet ( ik hoor geen 'beep' ) Ik wil de missies van cesar graag doen[/font] Reageren
Marvin... Geplaatst: 11 januari 2008 Rapport Geplaatst: 11 januari 2008 ik heb problemen met de eerste missie en om een wel heel bizarre reden, je moet namelijk W en Sindrukken maar ook Q of D (of pijltje links/rechts). Maar op de pc kan je geen 3 toetsen tegelijk indrukken want dan krijg je een "beep". Of is dat niet zo bij jullie? Graag suggesties Van harte welkom op het forum, joskethefool! Niet bij alle toetsenborden, hoor. Met mijn draadloze toetsenbord had ik dit probleem, maar met mijn huidige toetsenbord (met draad) kan ik gewoon 3 toetsen tegelijk indrukken. Overigens is het bij mij zo dat je de pijltjes toetsen moet gebruiken. Dus pijl omhoog + pijl naar beneden en een richting naar keuze. Probeer dat eens, misschien lukt dat. Ik heb ook een draadloos toetsenbord en ik heb dat probleem niet, dus daar ligt het niet aan! Reageren
Neonix Geplaatst: 13 januari 2008 Rapport Geplaatst: 13 januari 2008 Dat is dan jammer, dan kan je toetsenbord het niet aan. Je moet w en s en dan d of a inhouden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.