Jump to content

eerste missie driving school

Recommended Posts

Geplaatst:

hallo iedereen,

ik heb problemen met de eerste missie en om een wel heel bizarre reden, je moet namelijk W en S

indrukken maar ook Q of D (of pijltje links/rechts). Maar op de pc kan je geen 3 toetsen tegelijk indrukken want dan krijg je een "beep". Of is dat niet zo bij jullie? Graag suggesties

bedankt

Geplaatst:
ik heb problemen met de eerste missie en om een wel heel bizarre reden, je moet namelijk W en S

indrukken maar ook Q of D (of pijltje links/rechts). Maar op de pc kan je geen 3 toetsen tegelijk indrukken want dan krijg je een "beep". Of is dat niet zo bij jullie? Graag suggesties

Van harte welkom op het forum, joskethefool!

Niet bij alle toetsenborden, hoor. Met mijn draadloze toetsenbord had ik dit probleem, maar met mijn huidige toetsenbord (met draad) kan ik gewoon 3 toetsen tegelijk indrukken. Overigens is het bij mij zo dat je de pijltjes toetsen moet gebruiken. Dus pijl omhoog + pijl naar beneden en een richting naar keuze. Probeer dat eens, misschien lukt dat. :)

• 1 maand later...
Geplaatst:

Niet bij alle toetsenborden, hoor. Met mijn draadloze toetsenbord had ik dit probleem, maar met mijn huidige toetsenbord (met draad) kan ik gewoon 3 toetsen tegelijk indrukken. Overigens is het bij mij zo dat je de pijltjes toetsen moet gebruiken. Dus pijl omhoog + pijl naar beneden en een richting naar keuze. Probeer dat eens, misschien lukt dat.

Ik heb een draadtoentsenbord en als ik 3 toetsen in druk dan Krijg ik ook een 'beep'

Hoe kan Dit?

Tijmentje5

Geplaatst:
Probeer eens W en S en pijltje links of rechts.

dat lukt ook niet ( ik hoor geen 'beep' )

Ik wil de missies van cesar graag doen[/font]

Geplaatst:

Niet bij alle toetsenborden, hoor. Met mijn draadloze toetsenbord had ik dit probleem, maar met mijn huidige toetsenbord (met draad) kan ik gewoon 3 toetsen tegelijk indrukken. Overigens is het bij mij zo dat je de pijltjes toetsen moet gebruiken. Dus pijl omhoog + pijl naar beneden en een richting naar keuze. Probeer dat eens, misschien lukt dat. :)

Ik heb ook een draadloos toetsenbord en ik heb dat probleem niet, dus daar ligt het niet aan!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...