Twankala Geplaatst: 30 november 2007 Rapport Geplaatst: 30 november 2007 Gemaakt voor de Signature Contest. Reageren
M4X Geplaatst: 3 december 2007 Rapport Geplaatst: 3 december 2007 Leuke sig Wat me als eerste opviel is de scherpe C4D in vergelijking met de render. Deze zou ik een beetje blurren omdat de render veel minder scherp is. Je kan ook nog wat aan de belichting doen, ik zou ten eerste het contrast wat lager zetten, en daarnaast iets aan de belichting van de C4D doen, zodat het wat beter past bij de belichting van de render. Verder kan je de zijkanten nog een beetje opvullen, en voor de rest heb ik er niet veel op aan te merken; de tekst is leuk gedaan en de render is goed ingeblend. 85% Reageren
Twankala Geplaatst: 3 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 3 december 2007 Wat me als eerste opviel is de scherpe C4D in vergelijking met de render. ---- Daarnaast iets aan de belichting van de C4D doen. Wat ik leuk vind van deze signature is dat er geen 1 C4D inzit. IK heb alles gemaakt met de render. Voor de rest bedankt voor je rate, en ik zal denk ik nog wel een versie2 posten met je tips. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.