Arjen Geplaatst: 11 april 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2004 Ja ik weet het.. ik aap het na van Le Freak.. :lol: maar dat is toch leuk.. Hier is een raadseltje: In welke missie wordt dit gezegd... (antwoord krijg je na 5 berichtjes) B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Le Freak Geplaatst: 11 april 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2004 Hahaha, na-apert.. Ik heb Vice City (nog) niet, dus ik kan niet meespelen Erg jammer.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 12 april 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 april 2004 Hmm...er schijnt dat er niet veel reacties op komen... :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy V Geplaatst: 12 april 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2004 Das die missie waar je die gasten moet doodschieten die een bankoverval plannen... *NAAMLOOS* Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 13 april 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 april 2004 Nee...fout Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
djbob Geplaatst: 13 april 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2004 Ik zou het niet weten... Als je er nou het hele plaatje doet (met de opdrachtgever afgeplakt natuurlijk) is het al iets simpeler! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 13 april 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 april 2004 Hahaha...ok.. Het heeft hier mee te maken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
djvinnie Geplaatst: 13 april 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2004 Ja ik weet het..ik aap het na van Le Freak.. :lol: maar dat is toch leuk.. Hier is een raadseltje: In welke missie wordt dit gezegd... (antwoord krijg je na 5 berichtjes) B) Hier moet je Mercedes toch vervoeren??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 13 april 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 april 2004 Hahahahaha...nee ook niet.. (is hij te moeilijk ?) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Don Falcone Geplaatst: 14 april 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 april 2004 Ik weet wel dat het van zo'n telefoon opdr. is maar kweet niet naar welke missie. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 14 april 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 april 2004 Ik weet wel dat het van zo'n telefoon opdr. is maar kweet niet naar welke missie. Hahaha...dat het een telefoonopdracht is is nogal duidelijk.. Maar ik zal het zeggen, de missie is: "Waste the Wife" Dan komt Mrs. Dawson uit een juwelier. En die gaat dan in zo'n Comet. Dan moet je haar auto kapot zien te krijgen. En dan heb je de missie gehaald. Je krijgt er $4000 voor... B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
djvinnie Geplaatst: 15 april 2004 Rapport Share Geplaatst: 15 april 2004 Ik weet wel dat het van zo'n telefoon opdr. is maar kweet niet naar welke missie. Hahaha...dat het een telefoonopdracht is is nogal duidelijk.. Maar ik zal het zeggen, de missie is: "Waste the Wife" Dan komt Mrs. Dawson uit een juwelier. En die gaat dan in zo'n Comet. Dan moet je haar auto kapot zien te krijgen. En dan heb je de missie gehaald. Je krijgt er $4000 voor... B) ohw ja.... nou dat je het zo zegt!!! Ik wist dat je iets met een vrouw moest doen alleen ik wist nie meer wat! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
flo Geplaatst: 17 april 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 april 2004 Ik weet ook nog een leuk raadsel. ik heb geen screenshot maar deze tekst vind ik zo cool dat ik hem uit me hoofd ken: Looking for something special? i got wath you need. thanks for the money sucker! uit welke missie komt deze tekst en van wie is de missie? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
8-Ball Geplaatst: 17 april 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 april 2004 Volgens mij is dat een missie van Love Fist, de allereerste, diegene die dat zegt moet je achterna gaan en vermoorden, later moet je mercedes ophalen en binnen de tijd naar love fist brengen. :lol: De naam van de missie is Love Juice. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
flo Geplaatst: 17 april 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 april 2004 Helemaal goed! Ik vind dat zo'n leuke tekst daarom zette ik hem in een raadsel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.