~Mario~ Geplaatst: 30 november 2007 Rapport Geplaatst: 30 november 2007 (bewerkt) Beste forum leden, Zoals de titel al zegt ik zoek nog een goede mp3 speler maar dan wel 1 met een fm radio functie. Ik heb nu sinds een tijdje de Creative zen nano plus met fm radio, maar de radio hierop is echt niets, want hij stort al zodra ik hem ergens anders heen beweeg. Wie weet er voor mijn dus nog een goede mp3 speler met fm radio? Bewerkt: 30 november 2007 door ~Mario~ Reageren
Gijsso Geplaatst: 30 november 2007 Rapport Geplaatst: 30 november 2007 Ik heb een Samsung YP-Z5F en dat ding is geweldig. Bijna vergeten: Hij is op internet veel goedkoper dan in de winkel. Reageren
NLfighter Geplaatst: 30 november 2007 Rapport Geplaatst: 30 november 2007 jah , dat is een goede mp3 speler!! heb die zelf owk ongeveer een jaar gehad , en nooooit problemen mee gehad! je hebt nu ook een nieuwe van samsung , met touchpad en heel dun design enz.. heb ik een week gehad , direct al kapot! dus ik zou voor de ypz5f gaan! batterij gaat egt supper lang mee. enig nadeel is : je moet hem via de computer opladen! dus ik raad je aan om een usb lader voor 230volt te halen. kost denk ik 25 euro ongeveer. helaas ben ik de ypz5f een keer kwijtgeraakt , maar gebruik nu een SE v630i telefoon:) Reageren
Galiorix Geplaatst: 30 november 2007 Rapport Geplaatst: 30 november 2007 Een Creative Zen V is ook wel een goeie, lekker compact en ook niet echt duur. Zeg maar 80 euro oor 1 gig zonder oortjes. In veel verschillende kleuren Greetz Reageren
~Mario~ Geplaatst: 30 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 30 november 2007 Oke ik hoor al veel goede mp3 spelers voorbij komen met fm raio functie, alleen twijfel ik toch wel of die Creative zen v plus wel goede ontvangst heeft. Reageren
Galiorix Geplaatst: 30 november 2007 Rapport Geplaatst: 30 november 2007 Oke ik hoor al veel goede mp3 spelers voorbij komen met fm raio functie, alleen twijfel iktoch wel of die Creative zen v plus wel goede ontvangst heeft. Oow, wou je radio? Dan is de Zen V Plus niks denk ik want die heeft volgens mij geen radio Sorry voor het ongemak. Greetz Reageren
Dx11 Geplaatst: 30 november 2007 Rapport Geplaatst: 30 november 2007 (bewerkt) Ik heb de samsung k5, van mij part de beste mp3 ever, geluid uit de boxjes is superrrrgeweldig, echt perfect, via oordopjes nog beter (hele fijne oordopjes bijgeleverd) en het beste vind ik nog dattie supersterk is, ik heb hem al zovaak laten vallen en hij blijft het perfect doen, je hebt trouwens ook een versie zonder boxje (k3) die is 60 euro goedkoper. echt ik zou absoluut 1 van deze 2 nemen het is echt een super mp3. Bewerkt: 30 november 2007 door Dx11 Reageren
~Mario~ Geplaatst: 30 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 30 november 2007 (bewerkt) Oke ik hoor dus al redelijk veel dat de Samsung wel een perfecte keuze zou kunnen zijn, maar waar ik nu ook tussen twijfel is tussen mobiele telefoon en mp3 speler. Op een mobiele telefoon heb je natuurlijk ook een fm radio en aangezien ik toch een oude telefoon heb is een nieuwe wel handig. Maar heeft een mobiele telefoon dan ook wel goede ontvangst overal met radio? Bij deze gaat me voorkeur trouwens uit naar de prepaid gsm se K200i. Bewerkt: 30 november 2007 door ~Mario~ Reageren
Galiorix Geplaatst: 30 november 2007 Rapport Geplaatst: 30 november 2007 Oke ik hoor dus al redelijk veel dat de Samsung wel een perfecte keuze zou kunnen zijn, maar waar ik nu ooktussen twijfel is tussen mobiele telefoon en mp3 speler. Op een mobiele telefoon heb je natuurlijk ook een fm radio en aangezien ik toch een oude telefoon heb is een nieuwe wel handig. Maar heeft een mobiele telefoon dan ook wel goede ontvangst overal met radio? Bij deze gaat me voorkeur trouwens uit naar de prepaid gsm se K200i. Ik zelf heb een Sony Ericsson W810I en de ontvangst van de radio is erg goed. Let wel: die K200i heeft géén FM radio dacht ik zo. De W200i overigens wel. Als je huidige telefoon niet meer helemaal goed is zou ik een nieuwe telefoon kopen, dan sla je 2 vliegen in één klap Greetz Reageren
~Mario~ Geplaatst: 1 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 december 2007 (bewerkt) Oke dan had ik verkeerd gekeken, want volgens mijn zit daar ook inderdaad geen radio op. Nu heb ik bij t-mobile de volgende telefoons gezien: 1. Mobiele telefoon 1 2. Mobiele telefoon 2 Welke kan ik dan beter nemen, ik dacht nummer 1, omdat die goedkoper is. Maar bij die andere zit weer een extra video functie of heb je daar hier niets aan? Bewerkt: 1 december 2007 door ~Mario~ Reageren
Rullez Geplaatst: 1 december 2007 Rapport Geplaatst: 1 december 2007 Oke dan had ik verkeerd gekeken, want volgens mijn zit daar ook inderdaad geen radio op.Nu heb ik bij t-mobile de volgende telefoons gezien: 1. Mobiele telefoon 1 2. Mobiele telefoon 2 Welke kan ik dan beter nemen, ik dacht nummer 1, omdat die goedkoper is. Maar bij die andere zit weer een extra video functie of heb je daar hier niets aan? Tja ik raad je eigenlijk geen van beide aan, want er wordt wel van MP3 en FM funtie gesproken. Maar bedenk is hoeveel geheugen erop beide telefoons zitten? Ik denk dat je er dan net aan 10 nummers op kan zetten. Dus denk ik dat je beter een mobiel met geheugen uitbreidings mogelijkheden kan nemen. Ik raad je verder een Walkman Phone aan. Of iets als een samsung U700/D900. Ik denk dat de prijs klasse dan rond de 150 euro zal zitten. Maar dan heb je wel een telefoon met van alles erop en eraan. Reageren
Sdajafol Geplaatst: 2 december 2007 Rapport Geplaatst: 2 december 2007 Voor een muziektelefoon is een Sony Ericsson (Walkman phones) het beste. Als je een T-Mobile prepaid telefoon wilt en minder dan €100 te besteden hebt: Telefoon 1 En als je iets meer dan €100 te besteden hebt: Telefoon 2. Die laatste, de w810i, heb ik zelf ook en het is een prima telefoon. 2mpx camera (behoort nogsteeds tot de besten), mp3 speler, bluetooth, infrarood, uitbreidbaar geheugen met Memory Stick Pro Duo (zelfde als in de PSP). Prima apparaat, er zijn meerdere mensen op dit forum die 'm hebben, gebruik anders even de zoekfunctie, dan vind je een paar topics waarin hij besproken word Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 4 december 2007 Rapport Geplaatst: 4 december 2007 Voor een muziektelefoon is een Sony Ericsson (Walkman phones) het beste.Als je een T-Mobile prepaid telefoon wilt en minder dan €100 te besteden hebt: Telefoon 1 En als je iets meer dan €100 te besteden hebt: Telefoon 2. Die laatste, de w810i, heb ik zelf ook en het is een prima telefoon. 2mpx camera (behoort nogsteeds tot de besten), mp3 speler, bluetooth, infrarood, uitbreidbaar geheugen met Memory Stick Pro Duo (zelfde als in de PSP). Prima apparaat, er zijn meerdere mensen op dit forum die 'm hebben, gebruik anders even de zoekfunctie, dan vind je een paar topics waarin hij besproken word maar een telefoon is toch om te bellen niet om gekke dingen mee te doen ik zou gewoon eens bij de blokker gaan kijken Reageren
Froop Geplaatst: 4 december 2007 Rapport Geplaatst: 4 december 2007 Tevens is het handig hier te kijken. Deze selectie mp3-spelers hebben allen een radiofunctie. Reageren
Nuke[NL] Geplaatst: 5 december 2007 Rapport Geplaatst: 5 december 2007 Neem gewoon een iPod en dat tussenstukje voor je oortjes om radio te ontvangen. Radio is dus niet ingebouwd, maar kan dus wel ontvangen worden met die accesoire en bovendien heb je het beste spul dat je je maar kan wensen. Wel zijn iPods vrij prijzig, maar je krijgt echt waar voor je geld. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.