Jump to content

Een goede mp3 speler


~Mario~

Recommended Posts

Mar ik dacht toch eigenlijk echt een deze mobiele telefoon:

Mobiele telefoon

Wat is hier verder niet goed aan dan?

VGA-camera (lage kwaliteit en resolutie), lage java versie, geen bluetooth..

En het grootste probleem... Je wilt 'm als mp3 speler, maar zoals je kan lezen staat er dat de telefoon maar 4.4mb inter n geheugen heeft, er zal dus hooguit één nummer op kunnen ;) Hij heeft ook geen card slot dus het geheugen is niet uitbreidbaar.

Je kan verder kijken, maar een telefoon met mp3-speler en uitbreidbaar geheugen van €70 zal je niet zo snel vinden.

Bekijk deze (link) telefoon eens, €20 duurder, maar wel beter. De camera is even slecht waarschijnlijk, maar hij heeft 27mb intern geheugen, uitbreidbaar tot 4GB met Memory Stick Pro Duo ;)

Bewerkt: door Sdajafol
Link to comment
Delen op andere websites

Of het leuk is hangt helemaal van jou af, en waarvoor je 'm gaat gebruiken ;) Ga er niet vanuit dat je met die Nokia urenlang kan filmen, mijn oude telefoon had ook 4 of 5mb geheugen en daar was het limiet 20 seconden dus...

Link to comment
Delen op andere websites

Op een MP-3 kan je ook meer muziek kwijt dan op een Mobiele telefoon. Mobiel heeft ook meer geheugen nodig voor contactpersonen lijst + foto's + internet als het er dan opzit tenminste. Ik zou sovizo kiezen voor een MP-3 als je alleen maar muziek wil :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Wel leuk dat jullie me nu helpen, maar ik ga dus voor een mobiele telefoon met goede fm radio en

niet voor de mp3 functie. Een fm radio is ook nog heel wat anders dan een mp3 functie. Waar

ik nu zelf aandacht is de Nokia 6103. Ik zag dat je hier ook games op kon spelen wat me

sowieso toch wel leuk lijkt, maar is deze telefoon goed verder?

Bewerkt: door ~Mario~
Link to comment
Delen op andere websites

Bekijk wat reviews zou ik zeggen:

hier, hier, en (deze site gebruik ik het meest) hier.

Kijk trouwens wel goed naar hun negatieve punten. Als zij zeggen dat de telefoon bagger is omdat de camera een te lage resolutie heeft, of omdat er geen uitgebreide mp3-speler in zit, kan het zijn dat dat jou helemaal niet boeit omdat je het niet nodig hebt ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Na deze reviews te hebben gelezen ga ik zeker voor de Nokia 6103, aangezien ik het ook een mooi

model vind en je kan er ook veel mee, dus dit word hem zeker. Alleen nu vraag ik me wel af als

ik deze week naar de t-mobile ga dat ik hem dan gelijk kan kopen, dus dat hij al in de zaak staat

of als ik er nog op moet wachten? Heeft iemand eng idee of ik deze daar gelijk mee kan nemen

of moet ik deze echt bestellen vanaf de website van T-mobile?

Bewerkt: door ~Mario~
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

ik heb de Creative Zen. super dingetje, zit ook radio op, met een goed signaal hier in het noorden van groningen dus dat zal overal dan wel zijn :puh: het is echt een meesterlijk dingetje met uitbreidbaar (!) geheugen. hij is zo groot als een creditcard, wel iets dikker. kost rond de 130 euro. en het leuke van dit ding is dat bijna niemand hem heeft. ik ben hem nog nooit tegengekomen hier behalve bij mezelf.

IFA2007_creative_Zen.jpg

lijkt dus lekker exclusief dat ding. iedereen met zijn ipodje kijkt zn ogen uit :puh: heeft nog meer functies ook

EDIT: whoops niet gelezen dat er meerdere pagina's waren lees nu dat je voor een mobiele telefoon gaat, maargoed misschien heb je als nog wat aan dit bericht :puh:

Bewerkt: door danielb
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...