Jump to content

Raar probleem

Recommended Posts

Geplaatst:

Sinds vanmorgen heb ik een raar probleem met mijn computer:

Gisteravond laat had ik hem gewoon normaal uitgezet via Menu Start in Windows en daarvoor deed hij het gewoon super. Niks mee aan de hand dus. 's Morgens wou ik nog ff iets checken op het internet dus ik zet hem aan en de ventilator begint te loeien. Dan springt het beeld aan en zie ik 1 seconde later de naam van mijn processor verschijnen. Maar daar blijft het ook bij, zou er normaal nog allemaal dingen eronder verschijnen, blijft het nu angstig leeg onder de processor naam. De computer heb ik nog een paar minuutjes zo laten staan maar er gebeurde niks meer. De ventilator was inmiddels weer rustig gaan draaien en maakte als enige nog geluid.

Inmiddels staat de computer bij een reparatie zaak en ben ik hem 2 á 3 werkdagen kwijt.

Wat is of kan het probleem zijn en wat gaat het me kosten?

Greetz :sigaar:

Geplaatst:

Dat kan van alles zijn. Waarschijnlijk is het een defect in de hardware, bijvoorbeeld de harde schijf of het moederbord. Het kan ook een geheugenprobleem zijn. Zoiets kan uit het niets onstaan, dat hoeft niet altijd een reden te hebben..

Kortom, het is moeilijk te bepalen wat er precies kapot is en wat het je eventueel gaat kosten.. Gewoon even afwachten wat de reparatie zaak zegt.. Ik hoop in ieder geval voor je dat het niet te duur voor je wordt...

Geplaatst:
Dat kan van alles zijn. Waarschijnlijk is het een defect in de hardware, bijvoorbeeld de harde schijf of het moederbord. Het kan ook een geheugenprobleem zijn. Zoiets kan uit het niets onstaan, dat hoeft niet altijd een reden te hebben..

Kortom, het is moeilijk te bepalen wat er precies kapot is en wat het je eventueel gaat kosten.. Gewoon even afwachten wat de reparatie zaak zegt.. Ik hoop in ieder geval voor je dat het niet te duur voor je wordt...

Kan het er iets mee te maken hebben dat ik pas geleden mijn harde schijf (zelf) vervangen heb door een ander exemplaar en dat er toen iets mis is gegaan?

Geplaatst:

zoals hij toch al zegt... ALLES kan. Gewoon rustig afwachten.

Maar...als je 1 hardeschijf hebt zou dat het probleem kunnen zijn ja. Maar als je er 2 inhebt lijkt het me onwaarschijnlijk :duh: Misschien heb je tijdens het verwisselen van je hardeschijf iets perongelijk aangeraakt...ALLES zou kunnen :puh:

Maarja...ik hoop voor je dat het niet al te duur wordt

Geplaatst:

Probleem is opgelost :dans: Heel raar, ze sloten hem vandaag bij de computerzaak aan en hij deed het gewoon alsof er niks aan de hand was. Gelukkig maar, hoefde maar 30 euro te betalen.

Geplaatst:
Probleem is opgelost :dans: Heel raar, ze sloten hem vandaag bij de computerzaak aan en hij deed het gewoon alsof er niks aan de hand was. Gelukkig maar, hoefde maar 30 euro te betalen.

ja geluk gehad, zijn ook weleens van die naaiers die zeggen dat dit en dat en dat ja dat is ook kapot terwijl der niks mee mis is.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...