Koen729 Geplaatst: 30 november 2007 Rapport Geplaatst: 30 november 2007 Hoe verlies ik snel spieren? Reageren
Jow Tommy Verceti Geplaatst: 30 november 2007 Rapport Geplaatst: 30 november 2007 Hoe verlies ik snel spieren? Net zoals in het echte leven, lang niets eten en weinig bewegen. Dan gaat je eerst je vet eraan, dan volgens ook je spieren. Volgens mij is het dan ook raadzaam om lang niet te saven, dan val je sneller af dan dat je saved en dan weer die savegame loadt. Niet eten en het gaat dus vanzelf, maar pas op; als je geen spieren meer hebt moet je wel eten, want anders wordt je health langzaam maar zeker minder. Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 30 november 2007 Rapport Geplaatst: 30 november 2007 (bewerkt) Heey. Hier hebbik wat tips tip 1: Blijf een half uur lang stilstaan, je hoeft niet te kijken je kunt gewoon ff tv kijken en na een halfuur weer kijken. Tip 2: Veel zwemmen en duiken kost veel tijd maar het werkt Tip 3: Niet eten als CJ honger heeft. Als hij hoger heeft en je wilt je spieren weg, dan moet je proberen niet te: wasteden, gebusted worden of te saven, als je dit wel doet heeft Cj geen honger meer! Veel succes nog Edit: Jow tommy vercetti was me voor... Ik moet echt sneller typen! Bewerkt: 30 november 2007 door Dark_Zemy Reageren
Koen729 Geplaatst: 30 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 30 november 2007 Jow Tommy Vercetti, ik heb net 45 min. niks gegeten, niet bewogen, ik heb al geen vet meer, maar toch is er niks verandert Hoe kan dat? Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 30 november 2007 Rapport Geplaatst: 30 november 2007 Geduld is een schone zaak Koen. Waarschijnlijk had jou CJ teveel vet, eerst moet alle vet eraf zijn voordat de spieren aan de beurt zijn. Je had natuurlijk ook in een gym eerst alle vet eraf kunnen trainen met een loop- of fietstoestel. Als je daarna een tijdje niets doet zal je vezel voor vezel je spieren verliezen. Of ga alle oesters verzamelen Reageren
Koen729 Geplaatst: 30 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 30 november 2007 Ik had al geen vet meer.. en ik heb bijna een uur gewacht. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 30 november 2007 Rapport Geplaatst: 30 november 2007 Nog langer dan. Bij de meesten werkt het na ±30 minuten, dus ik weet niet wat er bij jou aan de hand is. Ga wat anders doen terwijl CJ wat wortel staat te schieten, of ga gewoon andere dingen in SA doen. Na een tijdje komt het vanzelf wel. Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 3 december 2007 Rapport Geplaatst: 3 december 2007 (bewerkt) Nog langer dan. Bij de meesten werkt het na ±30 minuten, dus ik weet niet wat er bij jou aan de hand is. Ga wat anders doen terwijl CJ wat wortel staat te schieten, of ga gewoon andere dingen in SA doen. Na een tijdje komt het vanzelf wel. Je kunt ook de tijd gaat sneller cheat invoeren kijk hier staat de cheat http://nl.wikigta.org/wiki/Cheats_%28GTA_San_Andreas%29 <---hier En na ongeveer 15 min ben je helemaal slank 0,0 % vet en spieren! Je moet wel op passen want als je deze cheat te lang aan laat staan is CJ zo dood..........! Hij staat bijna onderaan het is de 8e cheat van onder...... Bewerkt: 3 december 2007 door sjors12345 Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 3 december 2007 Rapport Geplaatst: 3 december 2007 Als je een Savegame aanvraag topic van Koen had gelezen , had je kunnen zien dat Koen geen cheats gebruikt. Koen , ga naar de sportschool in Ganton en ga op de stilstaande fiets trainen. Dan gaat je vet eraf en dan komt je conditie erbij , na een tijdje trainen zul je morgen terug moeten komen. Dus Save 4 keer en kom terug , je vet gaat er eerst van af. En daarna gaan je spieren er van af , succes. Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 4 december 2007 Rapport Geplaatst: 4 december 2007 Als je een Savegame aanvraag topic van Koen had gelezen , had je kunnen zien dat Koen geen cheats gebruikt. Koen , ga naar de sportschool in Ganton en ga op de stilstaande fiets trainen. Dan gaat je vet eraf en dan komt je conditie erbij , na een tijdje trainen zul je morgen terug moeten komen. Dus Save 4 keer en kom terug , je vet gaat er eerst van af. En daarna gaan je spieren er van af , succes. Sorry Maar het gaat hier om deze vraag dan ga ik niet eerst ergens anders na iets zoeken wat misschien helemaal niet bestaat. Als je begrijpt wat ik bedoel. Reageren
game~skater Geplaatst: 4 december 2007 Rapport Geplaatst: 4 december 2007 nog iets na 1X saven kan je al weer trainen, zo is het bij mij en mijn neef ook dus Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 4 december 2007 Rapport Geplaatst: 4 december 2007 nog iets na 1X saven kan je al weer trainen,zo is het bij mij en mijn neef ook dus Als de limiet is bereikt voor een bepaalde dag (etmaal) kan je pas de volgende dag weer trainen (na 0:00 uur). Of dit nu komt door te saven (6 uur verder) of door wat anders te doen en/of wachten maakt niet zoveel uit. Daarnaast heeft het geen zin om dan te saven vóór 18:00 uur aangezien die dag daarna nog niet voorbij is. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.