MalibuClub Geplaatst: 30 november 2007 Rapport Geplaatst: 30 november 2007 Het lukt niet om deze missie (met het vliegtuigje besturen) te halen, iemand tips ofzo? alvast bedankt Reageren
Froodooo Geplaatst: 30 november 2007 Rapport Geplaatst: 30 november 2007 Welkom op het Forum, MalibuClub! Ten eerste heb ik hier een pagina voor je, waarop je allerlei handige informaties en tips over de missie kunt vinden. Daarnaast heb ik nog even voor je gezocht met de zoekfunctie, en heb daarmee nog dit gevonden. Daar kun je dus ook nog even rondkijken, op zoek naar een goed antwoord voor jouw missie. Voortaan kun je dus ook zelf even op WikiGTA kijken en de zoekfunctie gebruiken, voordat je een vraag stelt, maar aangezien het je eerste post is, kun je dat nog niet echt weten. Succes met de missie! Reageren
Cabyon Geplaatst: 30 november 2007 Rapport Geplaatst: 30 november 2007 Bedankt allebei, want hier kon ik de schroef ook nog niet verder indraaien. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.