Jump to content

hoe denken julie dat de stad er zal uitzien


dupree

Recommended Posts

  • Reacties 62
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • pilot

    5

  • dupree

    4

  • danielb

    4

  • 2fast{0}

    3

Top Posters In This Topic

Het lijkt mij dat het new york achtig word.

Dus dat er grote brede wegen zijn met veel verkeer ( *R zei dat het verkeer niet erg veel zou worden )

en dat er kleine steegjes zijn met zwervers erin, voor de rest denk ik dat je nog een rijke buurt hebt met grote kantoor villa's en volgens mij word er in dit deel de stad in 5en verdeeld aangzien er 5 wijken zijn.

Maar alles kan nog...

mvg,2fast{0}

Link to comment
Delen op andere websites

Echt? gaat het op new york lijken? Dat wist ik niet! :puh:

Nee wist ik wel hoor, maar ik denk:

Veel taxi's net als in New York.

Zwervers, met die brandende tonnen.

Een "rijk" deel, en een "arm" met afgedankte huizen.

Dit waren mij gedachten.

GRTZ

Dark_Zemy :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop gewoon dat het heel druk gaat zijn dus veel verkeer, veel mensen,... :)

*R heeft gezegt dat we niet echt veel last zouden hebben van het verkeer, dus dat er niet veel verkeer in komt. Anders sta je telkens een half uur te wachten in files.

Bewerkt: door 2fast{0}
Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop gewoon dat het heel druk gaat zijn dus veel verkeer, veel mensen,... :)

*R heeft gezegt dat we niet echt veel last zouden hebben van het verkeer, dus dat er niet veel verkeer in komt. Anders sta je telkens een half uur te wachten in files.

Ik vindt dat juist jammer , Ik vindt het juist leuk als je 2 minuten moet wachten voor een stoplicht terwijl er 4 mensen liggen te slapen tijdens het rijden... Maar ja , Dit is maar een min- puntje van dit spel zo te zien.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop gewoon dat het heel druk gaat zijn dus veel verkeer, veel mensen,... :)

*R heeft gezegt dat we niet echt veel last zouden hebben van het verkeer, dus dat er niet veel verkeer in komt. Anders sta je telkens een half uur te wachten in files.

Ik vindt dat juist jammer , Ik vindt het juist leuk als je 2 minuten moet wachten voor een stoplicht terwijl er 4 mensen liggen te slapen tijdens het rijden... Maar ja , Dit is maar een min- puntje van dit spel zo te zien.

Lijkt jou het echt leuk om de auto's gewoon een groot deel van de dag niet te gebruiken omdat je gewoon het verkeer niet door komt, zoals in het echte new york? Lijkt mij alleen maar nogal irritant :puh: En omdat het dus de gameplay zou bederven heeft Rockstar dus ervoor gezorgd dat de straten druk lijken maar je toch makkelijk door het verkeer heen kan racen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop gewoon dat het heel druk gaat zijn dus veel verkeer, veel mensen,... :)

*R heeft gezegt dat we niet echt veel last zouden hebben van het verkeer, dus dat er niet veel verkeer in komt. Anders sta je telkens een half uur te wachten in files.

Ik vindt dat juist jammer , Ik vindt het juist leuk als je 2 minuten moet wachten voor een stoplicht terwijl er 4 mensen liggen te slapen tijdens het rijden... Maar ja , Dit is maar een min- puntje van dit spel zo te zien.

Lijkt jou het echt leuk om de auto's gewoon een groot deel van de dag niet te gebruiken omdat je gewoon het verkeer niet door komt, zoals in het echte new york? Lijkt mij alleen maar nogal irritant :puh: En omdat het dus de gameplay zou bederven heeft Rockstar dus ervoor gezorgd dat de straten druk lijken maar je toch makkelijk door het verkeer heen kan racen.

Dan wil ik wel zien hoe Rockstar dat gaat oplossen. Het lijkt druk maar je hebt er geen last van.

Misschien zijn er wel veel auto's maar is er een goede doorstroming en dat het licht sneller op groen gaat. Het is maar een suggestie.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat de stad er ten eerste uit zal zien als een hele grote stad, met veel voorzieningen en uitgaansgelegenheden en dat soort dingen. Ook denk ik dat de stad op sommige delen armoede uit zal stralen, maar vieze gebouwen, zwervers en arme sloebers. Ook zal er wel een centrum in de stad zitten die natuurlijk veel drukte uitstraalt. Met mensen met boodschappentassen, die we op sommige screens al hebben kunnen zien.

Verder kan ik me nog niet zoveel voorstellen bij de stad, maar dat de stad harstikke goed en leuk word dat staat natuurlijk vast.

Greetz,

Black Force

Link to comment
Delen op andere websites

hey jongens als jullie de foto en de trailers kijken hebben jullie toch al een beeld daar van hoe die er ongeveer uit komt te zien

Nou niet helemaal. Het zegt nog niets. Alles kan nog. :D De meeste screens die waren dicht bij elkaar genomen. Wat me opvalt aan die screens is dat er in zo'n klein gebied zo veel details zijn. Dus ik denk dat de stad tot de kleinste details is uitgewerkt en veel groter lijkt dan iedereen verwachte.

Ik denk dat er een duidelijk verschil is tussen de wijken in Liberty City. Het is denk ik als het oude Liberty City. Aan de linker kant de armere wijken en vanaf het midden naar rechts de rijkere wijken en het centrum. Zo is het ook echt in New York maar dan is aan de linker kant New Jersey. Zo is het nu precies in het Liberty City van Gta IV anno 2007. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...