Jump to content

hoe denken julie dat de stad er zal uitzien


dupree

Recommended Posts

Ik hoop dat ze wel het typische GTA tintje eraan gehouden hebben. Dus de positieve dingen uit de vorige GTA's.

Maar hoop uiterraard ook op veel nieuwe dingen, het hoeft niet al te groot te zijn ( de map). Als er maar goed gebruik wordt gemaakt van de plekken, dus veel missies en bij missies. en andere dingen zoals ingame games.. ^_^

Bewerkt: door Legenderion
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 62
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • pilot

    5

  • dupree

    4

  • danielb

    4

  • 2fast{0}

    3

Top Posters In This Topic

Ik hoop dat ze wel het typische GTA tintje eraan gehouden hebben. Dus de positieve dingen uit de vorige GTA's.

Maar hoop uiterraard ook op veel nieuwe dingen, het hoeft niet al te groot te zijn ( de map). Als er maar goed gebruik wordt gemaakt van de plekken, dus veel missies en bij missies. en andere dingen zoals ingame games.. ^_^

Deze keer is dat dus anders, je kan namelijk ook 2 missies tegelijk doen, en over die ingame games lijkt mij ook wel. En het is new york, alles staat strak op elkaar dus ze hebben de ruimte goed benut. 8)

Link to comment
Delen op andere websites

maakt mij niet echt heel veel uit of het druk is of niet met auto's

er is altijd nog een gaspandaal die je in kan drukken en er gewoon proberen door heen terammen :dans:

denk wel dat er op elk groot gebouw reclame hangt (zoals je zag op een paar gebouwen in de trailer's)

hoop ook veel politie en taxi's tezien, ondergrondse metro stations en alles wat met het echte new york temaken heeft :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop juist niet dat je Gta LCS met Gta IV kan vergelijken. Het moet een nieuw spel worden met nieuwe cars , peds enz. Het gta sfeertje mag erin blijven maar niet TE overdreven. Hopelijk wordt er ook een tijdje besteedt aan de bugs/glitches .

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop juist niet dat je Gta LCS met Gta IV kan vergelijken. Het moet een nieuw spel worden met nieuwe cars , peds enz. Het gta sfeertje mag erin blijven maar niet TE overdreven. Hopelijk wordt er ook een tijdje besteedt aan de bugs/glitches .

Ja, er word zeker tijd besteed aan bugs en glitches. Daarom is het toch uitgesteld om ze eruit te halen?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik verwacht toch wel het echte New York gevoel. Dus als klein persoon tussen de grote gebouwen doorlopen/rijden. En als je dan omhoog kijkt dat je heel mooi de wolkenkrabbers kan zien tot aan het topje.

Ook dat als je boven op een wolkenkrabber staat, dat je een fantastisch uitzicht hebt over de hele stad. Dat je de vliegtuigen ziet vliegen en rijden op het vliegveld, en als je naar beneden kijkt allemaal auto`s ziet rijden. Overal sirenes en alarmen die afgaan. etc.

Dat je echt het gevoel krijg dat je als klein visje in een groot meer terecht bent gekomen tussen de grote vissen. Dat gevoel moet erin zitten, dan is het voor mij echt een topspel!! :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

'T zal wel kunnen. 0_0 , Maar daar kan ik niet met zekerheid over spreken. Ik dacht dat ze Gta IV hadden uitgesteld omdat ze de tijd niet goed hadden ingeschat en dat er nog een paar plekken moesten worden ge-edit.

Link to comment
Delen op andere websites

Tja,een beetje een domme vraag..

Al kijk je naar de 2 trailers weet je al precies voor een gedeelte hoe hij er uit ziet.

Verder zal het wel een druk NY zijn met haastende mensen die optijd voor hun werk moeten komen.

En er zal vast wel een kant van de stad zijn met de maffia of gangsters! :7

Link to comment
Delen op andere websites

Tja,een beetje een domme vraag..

Al kijk je naar de 2 trailers weet je al precies voor een gedeelte hoe hij er uit ziet.

Verder zal het wel een druk NY zijn met haastende mensen die optijd voor hun werk moeten komen.

En er zal vast wel een kant van de stad zijn met de maffia of gangsters! :7

Helemaal geen domme vraag. Je kunt vanalles verzinnen. Het hoeft er niet persé letterlijk over te gaan hoe de stad er uitziet. Maar ook hoe alles in mekaar zit, het verkeer enzo..

Link to comment
Delen op andere websites

Ik verwacht toch wel het echte New York gevoel. Dus als klein persoon tussen de grote gebouwen doorlopen/rijden. En als je dan omhoog kijkt dat je heel mooi de wolkenkrabbers kan zien tot aan het topje.

Ook dat als je boven op een wolkenkrabber staat, dat je een fantastisch uitzicht hebt over de hele stad. Dat je de vliegtuigen ziet vliegen en rijden op het vliegveld, en als je naar beneden kijkt allemaal auto`s ziet rijden. Overal sirenes en alarmen die afgaan. etc.

Dat je echt het gevoel krijg dat je als klein visje in een groot meer terecht bent gekomen tussen de grote vissen. Dat gevoel moet erin zitten, dan is het voor mij echt een topspel!! :dans:

en geenvliegtyigen over new york en het dichtsbijzijnde vliegveld is anderhalf uur rijden (in het echt)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik verwacht toch wel het echte New York gevoel. Dus als klein persoon tussen de grote gebouwen doorlopen/rijden. En als je dan omhoog kijkt dat je heel mooi de wolkenkrabbers kan zien tot aan het topje.

Ook dat als je boven op een wolkenkrabber staat, dat je een fantastisch uitzicht hebt over de hele stad. Dat je de vliegtuigen ziet vliegen en rijden op het vliegveld, en als je naar beneden kijkt allemaal auto`s ziet rijden. Overal sirenes en alarmen die afgaan. etc.

Dat je echt het gevoel krijg dat je als klein visje in een groot meer terecht bent gekomen tussen de grote vissen. Dat gevoel moet erin zitten, dan is het voor mij echt een topspel!! :dans:

en geenvliegtyigen over new york en het dichtsbijzijnde vliegveld is anderhalf uur rijden (in het echt)

Volgens mij liggen er in het echt 3 vliegvelden IN NY in het echt, en het is al bevestigd dat er 1 vliegveld in LC in gta 4 ligt. Ook hebben journalisten gezien in een hele korte afgesloten demo op de E3 dat er vliegtuigen boven LC vlogen. Je kan gewoon alleen niet erin vliegen dus.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik verwacht toch wel het echte New York gevoel. Dus als klein persoon tussen de grote gebouwen doorlopen/rijden. En als je dan omhoog kijkt dat je heel mooi de wolkenkrabbers kan zien tot aan het topje.

Ook dat als je boven op een wolkenkrabber staat, dat je een fantastisch uitzicht hebt over de hele stad. Dat je de vliegtuigen ziet vliegen en rijden op het vliegveld, en als je naar beneden kijkt allemaal auto`s ziet rijden. Overal sirenes en alarmen die afgaan. etc.

Dat je echt het gevoel krijg dat je als klein visje in een groot meer terecht bent gekomen tussen de grote vissen. Dat gevoel moet erin zitten, dan is het voor mij echt een topspel!! :dans:

Prachtig uitgelegd,hulde! Zo denk ik er ook over,lijkt me prachtig om dit te ervaren.

Echt op een gebouw en dan allemaal dingen zien gebeuren,en die sirenes dat is al helemaal prachtig! :D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...