Jump to content

hoe denken julie dat de stad er zal uitzien


dupree

Recommended Posts

Ik wil een bruisende stad zien die veel verschilt qua wijken enz...

Ik wil dat men in Dukes (Queens) en andere wijk (Bronx) zich echt onveilig voelt, wat ik helemaal niet ervaarde in GTA SA.

Veel drukte, maar niet zo ruk dat je niet meer door de straten kan scheuren.

Ik wil ook veel gangwars, drive-by's, maar dan wel duizend keer beter uitgewerkt dan in GTA SA (dat niet alle ventjes telkens uit eenzelfde hoek komen...)

Dat is het ongeveer :D

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 62
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • pilot

    5

  • dupree

    4

  • danielb

    4

  • 2fast{0}

    3

Top Posters In This Topic

Ik verwacht toch wel het echte New York gevoel. Dus als klein persoon tussen de grote gebouwen doorlopen/rijden. En als je dan omhoog kijkt dat je heel mooi de wolkenkrabbers kan zien tot aan het topje.

Ook dat als je boven op een wolkenkrabber staat, dat je een fantastisch uitzicht hebt over de hele stad. Dat je de vliegtuigen ziet vliegen en rijden op het vliegveld, en als je naar beneden kijkt allemaal auto`s ziet rijden. Overal sirenes en alarmen die afgaan. etc.

Dat je echt het gevoel krijg dat je als klein visje in een groot meer terecht bent gekomen tussen de grote vissen. Dat gevoel moet erin zitten, dan is het voor mij echt een topspel!! :dans:

Prachtig uitgelegd,hulde! Zo denk ik er ook over,lijkt me prachtig om dit te ervaren.

Echt op een gebouw en dan allemaal dingen zien gebeuren,en die sirenes dat is al helemaal prachtig! :D

Tjha realistischer kan bijna niet, Was alleen nog de duiven enzo vergeten die overal de boel onderschijten :puh: maar die hoeven er van mij niet perse in :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil een bruisende stad zien die veel verschilt qua wijken enz...

Ik wil dat men in Dukes (Queens) en andere wijk (Bronx) zich echt onveilig voelt, wat ik helemaal niet ervaarde in GTA SA.

Veel drukte, maar niet zo ruk dat je niet meer door de straten kan scheuren.

Ik wil ook veel gangwars, drive-by's, maar dan wel duizend keer beter uitgewerkt dan in GTA SA (dat niet alle ventjes telkens uit eenzelfde hoek komen...)

Dat is het ongeveer :D

Ja, bijvoorbeeld dat je niet ziet dat je toeristen in Dukes(Queens en Bohan(Bronx) ziet lopen. Je hoort daar bijvoorbeeld heel veel politiesirene's en autoalarmen hoort. En dat je ziet dat er iemand beroofd word.

Ik denk dat de sfeer in elke wijk anders is. Dat je echt merkt dat in de rijkere wijken meer toeristen en duurdere winkels zijn en dure auto's rondrijden en in de armere wijken van die supermarktjes zijn en meer gestolen auto's rondrijden met gebroken ramen.

Bewerkt: door pilot
Link to comment
Delen op andere websites

hoop dat ze echt spitsuren/tijden erin verwerken. lijkt me wel vet dat het rond 7 uur sochtend bijna dicht zit op Star Junction (Times Square) en tussen de middag bijna leeg aangezien iedereen dan op het werkt zit of zit te bikken. en natuurlijk echt kloppende verkeersborden enzo.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat je zult zijn dat mensen in de stad naar hun metro of bus rennen met een net pak aan en een koffertje in hun hand. Ik denk ook dat je heel vaak politiesirene's hoort(Dat hoor je vaak in New York)en dat je wel eens ziet dat de politie iemand achtervolgt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat je zult zijn dat mensen in de stad naar hun metro of bus rennen met een net pak aan en een koffertje in hun hand. Ik denk ook dat je heel vaak politiesirene's hoort(Dat hoor je vaak in New York)en dat je wel eens ziet dat de politie iemand achtervolgt.

dan hoop ik wel dat ze niet als politie zijnde iedereen gewoon weer afslachten na een botsinkje met een agent :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is een tekstje over het Flatiron Building afgehaald van Wikipedia.

Wanneer het gebouw eenmaal afgewerkt was geloofden vele New Yorkers dat het zou instorten door de luchtstromen langs het gebouw die ontstonden door zijn scherpe driehoekige vorm.

Het gebouw stortte niet in, maar er ontstond wel een ander fenomeen. Door de 'luchtstromen' langs de zijden van het gebouw waaiden de rokken van de vrouwen omhoog. De plaats werd berucht voor glurende mannen, en hierdoor werden er op de straten rondom het gebouw meer politieagenten ingezet.

Zouden ze dit ook doen in GTA IV? Het zou wel tof zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

En die wij dan lekker kunnen jatten.

In voorgaande delen van GTA was het verschil tussen arm en rijk ook goed te zien, maar dat was dan meer aan de gebouwen die er stonden, af en toe zag je dan nog wel eens een ferarri door een sloeberwijk rijden. En dan gelijk 3 achter elkaar. Ik hoop dat ze dat nu ook veranderen. Dat echt alles verschilt met elkaar. In de arme wijken veel gaten in de weg enzo en arme mensen en veel kapotte gebouwen met gebroken ramen. En dan in de rijke delen hele mooi net geasfalteerde wegen met mooie lantaarnpalen lansg de weg enzo.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...