Jump to content

grafiti spuiten


dupree

Recommended Posts

  • Reacties 32
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Naudin

    4

  • dupree

    3

  • Only GrandTheftAuto

    2

  • michaelfivez

    2

In liberty city kom je een hele hoop grafiti tegen denk ik (in trailers en screens te zien) maar ik denk niet dat je tekeningen kan maken. Als je wat wilt tekenen open dan paint en ga met grafiti wat tekenen, maar als het erin zou komen zou alles bewaard moeten blijven en dat kost te veel geheugen om alle tekeningen te bewaren.

Ook voegt het weinig toe aan het verhaal en gameplay.

Link to comment
Delen op andere websites

Het lijkt mij opzich wel leuk, maar denk dat het er toch niet in komt.

Als je even logisch na denkt dan is Niko geen gangster die graffeti spuit. :puh:

Hij moet een arm iemand voor stellen, denk niet dat hij dan graffeti gaat spuiten.

mvg,2fast{0}

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk niet dat hij graffiti gaat spuiten. Hij is daar gewoon de persoon niet voor. Hij lijkt me de persoon die mensen eerder afperst en neerschiet dan graffiti gaat spuiten op muren met teksten als: Niko Rocks of Roman Rules.(Dit is maar een voorbeeld) Hij heeft wel betere dingen te doen.

Ik hoop wel dat je een gangster een graffiti tekening ziet maken. Dan zal het wel grappig zijn als er dan iemand komt met een hogedrukspuit die het weer wegspuit en dan komt hij of een ander weer die muur vol graffiti bewerken. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Het is nog steeds GTA en geen Getting Up he. Ik geloof dat er wel veel graffiti in voor komt maar niet dat Niko het zelf doet. Past er gewoon niet bij

zoals SA is wel slecht hoor, paar domme dingen overspuiten, dat was niet zo mooi

Link to comment
Delen op andere websites

Ontopic blijven , Gta IV is wel een game hoor. Van mij mag het wel alleen moet het niet op plekken zijn die aan een drukke weg liggen , Liever een plek waar je kan spuiten in één van de dúízend steegjes.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk niet dat Niko zelf grafity spuit. Maar ik denk dat er wel hippies in het spel rondlopen die je dat wel ziet doen.

Greetz,

Black Force

Volgens mij si hij neit arm, maar zo'n soort maffiosi. Iemand die op het eerste zicht ene gewone zakenman lijkt maar die iedereen omkoopt of laat neerknallen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...