b4rtsimps0n Geplaatst: 2 december 2007 Rapport Geplaatst: 2 december 2007 Ik denk niet dat Niko zelf grafity spuit. Maar ik denk dat er wel hippies in het spel rondlopen die je dat wel ziet doen. Greetz, Black Force Volgens mij si hij neit arm, maar zo'n soort maffiosi. Iemand die op het eerste zicht ene gewone zakenman lijkt maar die iedereen omkoopt of laat neerknallen. Rockstar heeft juist zelf al gezegd dat hij arm is en dat je ook niet zo veel geld zul verdienen in de loop van het spel Reageren
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 3 december 2007 Rapport Geplaatst: 3 december 2007 Het zou mij wel leuk lijken om weer grafiti te kunnen spelen. Het was een leuke toevoeging bij San Andreas. Maar als het niet in GTA IV zou zitten dan zou ik dat ook niet zo erg vinden. Ik denk trouwens ook dat het niet er in zal zitten. Reageren
Jay; Geplaatst: 3 december 2007 Rapport Geplaatst: 3 december 2007 Weet wel zeker dat Rockstar je geen graffity laat spuiten Niko is maffia, Zu wel leuk zijn, nog moeilijker voor de 100%. Bij San Andreas zie je toch dat je er ff mee bezig bent ( Zonder Wikigta dan ) Reageren
Naudin Geplaatst: 3 december 2007 Rapport Geplaatst: 3 december 2007 Weet wel zeker dat Rockstar je geen graffity laat spuiten Niko is maffia, Zu wel leuk zijn, nog moeilijker voor de 100%. Bij San Andreas zie je toch dat je er ff mee bezig bent ( Zonder Wikigta dan ) Niko is helemaal niet mafia Niko is gewoon een arme oostblokker die naar Amerika komt om daar the american dream te beleven en geld proberen te verdienen Reageren
Dinkydau Geplaatst: 3 december 2007 Rapport Geplaatst: 3 december 2007 Graffiti spuiten op de manier zoals in GTA San Andreas vind ik te veel, eentonig en saai. Grafitti spuiten voor de lol zou als dat kan wel leuk zijn. Reageren
Scarface92 Geplaatst: 3 december 2007 Rapport Geplaatst: 3 december 2007 Ik denk dat het niet kan,aangezien niggas dat alleen doen in SA. En het lijkt mij sowieso al niks meer aan.. Geef mij maar liever wat anders dan grafiti spuiten op de Big Apple! Reageren
L-Yah Geplaatst: 5 december 2007 Rapport Geplaatst: 5 december 2007 Ik hoop dat "Ghetto'tje spelen" verleden tijd is, ik heb veel liever een groter level of meer missies dan graffiti (juiste spelling) spuiten. Reageren
game~skater Geplaatst: 5 december 2007 Rapport Geplaatst: 5 december 2007 van mij mag het er wel in maar dan geen 100 een stuk op 50 is al genoeg Reageren
Sprayboy Geplaatst: 5 december 2007 Rapport Geplaatst: 5 december 2007 Doe mij maar wel Graffiti maar: moet je wel echt voor gebruiken( hoe het in het real life ook gaat). Dat je op de muren iets op kan schrijven. Bv Fuck Police, No Parking( voor de lol!), en nog veel meer. Hee weet je wat echt cool is. je kunt ook iets opschrijven in andere taal( bv pools, of in het nederlands). Dan spuit je bv op het bankje: niet gaan zitten, dat is mij bankje( inwoners van LC kunnen ziet eens lezen wat er staat. dan gaat ze toch op jou bankje zitten. En daarna komt jij aan met het pistool, dan schiet je een ( of meer) een kogel door de kop. lol!!!!!!!! . Reageren
Naudin Geplaatst: 5 december 2007 Rapport Geplaatst: 5 december 2007 Doe mij maar wel Graffiti maar: moet je wel echt voor gebruiken( hoe het in het real life ook gaat). Dat je op de muren iets op kan schrijven. Bv Fuck Police, No Parking( voor de lol!), en nog veel meer. Hee weet je wat echt cool is. je kunt ook iets opschrijven in andere taal( bv pools, of in het nederlands). Dan spuit je bv op het bankje: niet gaan zitten, dat is mij bankje( inwoners van LC kunnen ziet eens lezen wat er staat. dan gaat ze toch op jou bankje zitten. En daarna komt jij aan met het pistool, dan schiet je een ( of meer) een kogel door de kop. lol!!!!!!!! . hmm lijkt me niet echt veel aan Reageren
Groot-Duimpje Geplaatst: 5 december 2007 Rapport Geplaatst: 5 december 2007 zou leuk zijn , ook echt als het blijft , maar niet weer hetzelfde verhaal als bij SA , dat je gewoon moet richten en dan opeens iets ziet staan Reageren
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 6 december 2007 Rapport Geplaatst: 6 december 2007 zou leuk zijn , ook echt als het blijft , maar niet weer hetzelfde verhaal als bij SA , dat je gewoon moet richten en dan opeens iets ziet staan Ik denk dat het niet mogelijk is om het te laten staan. Dan zou veel te veel geheugen kosten. Als je graffiti zou kunnen spuiten hoop ik wel dat je verschillende logo's kan maken. Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 6 december 2007 Rapport Geplaatst: 6 december 2007 ik vind het te overdreven en het zal veel opslag ruimte kosten dus zeg ik nee. Reageren
Naudin Geplaatst: 6 december 2007 Rapport Geplaatst: 6 december 2007 ik vind het te overdreven en het zal veel opslag ruimte kosten dus zeg ik nee. wat boeit die opslagruimte nu, t zit toch op een schijfje Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.