Jump to content

grafiti spuiten


dupree

Recommended Posts

Ik denk niet dat Niko zelf grafity spuit. Maar ik denk dat er wel hippies in het spel rondlopen die je dat wel ziet doen.

Greetz,

Black Force

Volgens mij si hij neit arm, maar zo'n soort maffiosi. Iemand die op het eerste zicht ene gewone zakenman lijkt maar die iedereen omkoopt of laat neerknallen.

Rockstar heeft juist zelf al gezegd dat hij arm is en dat je ook niet zo veel geld zul verdienen in de loop van het spel :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 32
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Naudin

    4

  • dupree

    3

  • Only GrandTheftAuto

    2

  • michaelfivez

    2

Het zou mij wel leuk lijken om weer grafiti te kunnen spelen. Het was een leuke toevoeging bij San Andreas. Maar als het niet in GTA IV zou zitten dan zou ik dat ook niet zo erg vinden. Ik denk trouwens ook dat het niet er in zal zitten. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Weet wel zeker dat Rockstar je geen graffity laat spuiten Niko is maffia, :Y

Zu wel leuk zijn, nog moeilijker voor de 100%.

Bij San Andreas zie je toch dat je er ff mee bezig bent ( Zonder Wikigta dan :D )

Niko is helemaal niet mafia :puh: Niko is gewoon een arme oostblokker die naar Amerika komt om daar the american dream te beleven en geld proberen te verdienen

Link to comment
Delen op andere websites

Doe mij maar wel Graffiti maar: moet je wel echt voor gebruiken( hoe het in het real life ook gaat). Dat je op de muren iets op kan schrijven. Bv Fuck Police, No Parking( voor de lol!), en nog veel meer. Hee weet je wat echt cool is. je kunt ook iets opschrijven in andere taal( bv pools, of in het nederlands). Dan spuit je bv op het bankje: niet gaan zitten, dat is mij bankje( inwoners van LC kunnen ziet eens lezen wat er staat. dan gaat ze toch op jou bankje zitten. En daarna komt jij aan met het pistool, dan schiet je een ( of meer) een kogel door de kop. lol!!!!!!!! :D^_^:Y_O_8):bier: .

Link to comment
Delen op andere websites

Doe mij maar wel Graffiti maar: moet je wel echt voor gebruiken( hoe het in het real life ook gaat). Dat je op de muren iets op kan schrijven. Bv Fuck Police, No Parking( voor de lol!), en nog veel meer. Hee weet je wat echt cool is. je kunt ook iets opschrijven in andere taal( bv pools, of in het nederlands). Dan spuit je bv op het bankje: niet gaan zitten, dat is mij bankje( inwoners van LC kunnen ziet eens lezen wat er staat. dan gaat ze toch op jou bankje zitten. En daarna komt jij aan met het pistool, dan schiet je een ( of meer) een kogel door de kop. lol!!!!!!!! :D^_^:Y_O_8):bier: .

hmm lijkt me niet echt veel aan :N

Link to comment
Delen op andere websites

zou leuk zijn , ook echt als het blijft , maar niet weer hetzelfde verhaal als bij SA , dat je gewoon moet richten en dan opeens iets ziet staan ;)

Ik denk dat het niet mogelijk is om het te laten staan. Dan zou veel te veel geheugen kosten. Als je graffiti zou kunnen spuiten hoop ik wel dat je verschillende logo's kan maken. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...