Jump to content

Online Crysis probleem

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo allemaal

Ik heb laatst een legale kopie van crysis aangeschaft, een aangeraden game trouwens (als je pc hem aan kan).

Maar nu heb ik een probleem als ik crysis online wil spelen, ik krijg heel de tijd deze foutmelding als ik een power struggle server wil spelen:

authentication problem ofzoiets.

Als iemand mij kan helpen ben ik hem zeer dankbaar _O_.

Geplaatst:
authentication problem ofzoiets.

Als iemand mij kan helpen ben ik hem zeer dankbaar _O_.

De foutmelding 'Server Authentication Failed' komt bij heel erg veel spelers voor, zo lees ik nu op internet. Ik ben even aan het zoeken geweest, en ik hoop de oplossing voor je te hebben. Stop je DVD in de speler, open via deze computer de DVD en ga naar 'Tools'. Klik vervolgens 'Crysis_Code.exe' aan en voer je CD-key opnieuw in. Indien dit bij jou niet werkt, zit er vrees ik niet veel anders op dan wachten op een patch die dit probleem verhelpt. Daarnaast kun je nog proberen een mailtje te sturen naar EA support, maar tegen de tijd dat je daar antwoord van terug hebt, is het probleem vast al wel opgelost. :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...