JGuntherS Geplaatst: 30 november 2007 Rapport Geplaatst: 30 november 2007 (bewerkt) Ik heb een overhoorprogramma in SA gemaakt. Het is min of meer af, de 'basis' is er in elk geval. Dit screenshot zegt eigenlijk alles wel: Om het te gebruiken, zet je een oh4-bestand (hier downloadbaar) in het mapje van het overhoorprogramma. Ik heb als test een paar latijnse woordjes al in het mapje gezet, test.oh4. Vervolgens start je SA op en start je een nieuw spel. Vervolgens druk je op F12 (nu kom je in de 'commando-intyp-modus'), dan typ je in het tekstvakje linksboven 'loadfile test.oh4' en druk je op enter. Hij laadt dan het bestand in. Vervolgens typ je 'start' in en druk je weer op enter. Hij begint nu met overhoren. Druk nu op F12 om SA weer normaal te kunnen besturen. De vragen en goede antwoorden komen in het tekstvakje linksboven. Wat mij betreft is de basis af, ik hoop dat het al een beetje bruikbaar is . Het is trouwens mogelijk om meerdere woordenlijsten in te laden . Gewoon een kwestie van meerdere keren een loadfile-commando geven. Als je al gestart bent met overhoren kun je alsnog nieuwe lijsten inladen, dat is geen probleem . De nieuwste optie is een minigame. Elke keer dat je een woordenlijst af hebt krijg je een minigame, voor de afleiding. Als je dit niet wilt kun je deze optie uitschakelen in config.xml. De minigames worden dynamisch geladen, dus ik (of iemand anders, als hier interesse in hebt, kun je altijd contact met me opnemen ) kan in de toekomst heel gemakkelijk nieuwe minigames maken. Download: http://jesse.thorebit.com/sainject/saovpkg.zip Download voor de nieuwe versie (zie deze post voor uitleg): http://rapidshare.de/files/40213456/saovpkg_eng.zip.html Changelog: v5: heel veel dingen zijn nu configureerbaar, bekijk config.xml maar eens. Ook is er een minigame toegevoegd. v4: nieuw commando, 'unloadwords' 'unloadt' alle woorden die geladen zijn. v3: nu wordt niet 2 keer achter elkaar dezelfde vraag gesteld, als je een woordenlijst inlaadt stelt het programma van te voren een woordvolgorde op, en als je deze hebt doorgewerkt krijg je een cijfer. v2: je score wordt nu weergegeven, kan worden gereset met het commando 'resetscore'. v1: eerste versie. Bewerkt: 12 augustus 2008 door JGuntherS Reageren
PizzaTonno Geplaatst: 30 november 2007 Rapport Geplaatst: 30 november 2007 Hahah Geniaal, hoe verzin je het. Zelfs game verslaaften kunnen op deze manier nog voldoendes halen. Erg orgineel en zeker de moeite waard om mee verder te gaan. ga zo door, Jesse. Reageren
Rivel Geplaatst: 30 november 2007 Rapport Geplaatst: 30 november 2007 woot, man dit si pro werk. Ga ik zeker gebruiken. Reageren
Joriz Geplaatst: 30 november 2007 Rapport Geplaatst: 30 november 2007 Kan je me even uitleggen wat het nut is om dit in GTA te doen in plaats van het overhoor programma? Maak je iets van interactiviteit of een beloningssysteem (dat je bijvoorbeeld na 30 goed een mini game krijgt ofzo)? Reageren
White Gold Geplaatst: 30 november 2007 Rapport Geplaatst: 30 november 2007 Wow, vet gemaakt! Zeker de moeite waard om eens te bekijken Kan je me even uitleggen wat het nut is om dit in GTA te doen in plaats van het overhoor programma?Maak je iets van interactiviteit of een beloningssysteem (dat je bijvoorbeeld na 30 goed een mini game krijgt ofzo)? Waarschijnlijk is dit "leuk" leren. Je voert al je woorden in en San Andreas overhoort je, leuker dan zo'n standaard overhoorprogramma of je familie, die bijna nooit zin heeft om je eens te overhoren. Overigens blijft schieten op flesjes altijd leuk. Reageren
JGuntherS Geplaatst: 1 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 december 2007 Ik heb een nieuwe versie geüpload waarin je score wordt weergegeven. Je kunt de score resetten met het commando 'resetscore'. Je kunt dit intypen door op F12 te drukken, je zit dan in de 'commando's-intyp-modus' . Reageren
JGuntherS Geplaatst: 1 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 december 2007 (bewerkt) Dubbelpost! Ojeetje! Ik heb weer een nieuwe versie, hierin wordt van te voren een woordvolgorde opgesteld, zodat je niet 2 keer achter elkaar hetzelfde woord gevraagd krijgt. Als je deze volgorde doorgewerkt hebt krijg je er een cijfer op. Wat mij betreft is deze mod nu af, heeft iemand nog verdere ideeën of verbeteringen? Het is trouwens ook mogelijk om meerdere woordenlijsten in te laden, dat was altijd al zo. Edit: nieuw commando, 'unloadwords' 'unloadt' alle woorden die geladen zijn. Bewerkt: 1 december 2007 door JGuntherS Reageren
Rivel Geplaatst: 1 december 2007 Rapport Geplaatst: 1 december 2007 Ik heb wel een leuk ideejte. Zoals Joriz al zei, dat je dan een minigame krijgta als je bv. 30 antwoorden goed hebt. Je word geteleporteerd naar een interior waar je wat ballas mag afschieten ofzo. Reageren
Wazuup Geplaatst: 1 december 2007 Rapport Geplaatst: 1 december 2007 Ik vind het echt een geniaal idee, een heel ander soort mod dan dat we gewend zijn. Ik hoop dat je het blijft uitbreiden, met scores, bonusrondes etc etc en het kan heel leuk worden! Keep it up. Reageren
FerryN Geplaatst: 2 december 2007 Rapport Geplaatst: 2 december 2007 Heel leuk bedacht, ga ik zeker gebruiken als ik weet hoe die web-site werkt xD Hoe the h*ll werkt die site? KUTGW Greetz Ferryn Reageren
JGuntherS Geplaatst: 2 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 december 2007 Heel leuk bedacht, ga ik zeker gebruiken als ik weet hoe die web-site werkt xDHoe the h*ll werkt die site? KUTGW Greetz Ferryn Hmm, er was iets fout met de downloadlink, nu doet ie het wel Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 2 december 2007 Rapport Geplaatst: 2 december 2007 Dat ziet er leuk uit JGuntherS , dat is eens een keer wat anders dan nieuwe missies , nieuwe map etc. Ga zo door , ik zal de mod zeker een keer downloaden als de mod hellemaal af is. Reageren
Galiorix Geplaatst: 2 december 2007 Rapport Geplaatst: 2 december 2007 Woow, hoe verzin je het. Dat is weer iets anders als WRTS In ieder geval geniaal bedacht, ik kijk uit naar de Final version Greetz Reageren
JGuntherS Geplaatst: 2 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 december 2007 ... ik kijk uit naar de Final version ...Wat mij betreft is dit al de 'final version', misschien ga ik nog zoals voorgesteld een soort mini-game erin verwerken, maar dat zijn allemaal extra dingetjes die niet heel erg van belang zijn voor het doel van het programma (namelijk woordjes leren ). Reageren
Galiorix Geplaatst: 2 december 2007 Rapport Geplaatst: 2 december 2007 ... ik kijk uit naar de Final version ...Wat mij betreft is dit al de 'final version', misschien ga ik nog zoals voorgesteld een soort mini-game erin verwerken, maar dat zijn allemaal extra dingetjes die niet heel erg van belang zijn voor het doel van het programma (namelijk woordjes leren ). Ja, dat klopt eigenlijk ook wel. Maar lijkt me wel leuk, met die minigames erbij. Ik heb op mijn huidige systeem waar ik voorlopig mee zit geen SA, anders had ik het meteen geinstalleert Greetz Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.