Jump to content

Die 2 Politie agenten te pakken krijgen!

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik vroeg me af of je die 2 Politie agenten waarvan ik er van 1 de naam weet officier Tempenney, of je die ook nog ergens buiten een cutescene kunt zien???

Zodat je ze kunt terug pakken van wat ze allemaal bij CJ doen!!!

Geplaatst: (bewerkt)
Ik vroeg me af of je die 2 Politie agenten waarvan ik er van 1 de naam weet officier Tempenney, of je die ook nog ergens buiten een cutescene kunt zien???

Zodat je ze kunt terug pakken van wat ze allemaal bij CJ doen!!!

Ja, je moet Pulaski vermoorden in een missie (met die achtervolging in auto), en Tenpenny die gaat dood aan het einde van de storyline na de missie End of the Line.

Volgens mij zoiets...

@ hieronder: oja :D

Bewerkt: door joppie
Geplaatst:

De enigste agent die je buiten een cutscene om ziet, is 'Pulaski', de agent die je moet vermoorden in één van de missies die zich in The Desert afspeeld. Tenpenny zul je echter niet buiten een cutscène zien, en kun je dus ook niet een mep verkopen, als voorbeeld.

Wel maak je met allebei korte metten, hoewel Tenpenny zelf onhandig was... ;)

Geplaatst:

Zodat je je af kunt reageren, heb ik een mini scm file gescript, waarin eerst Pulaski op je afkomt waarop je los kunt slaan en als hij vermoord is komt Tenpenny op je (die je uiteraard kan vermoorden). :clown:

Download: main.rar

Plaats hem in: Program Files > Rockstar Games > Data > Script.

Maak wel een backup van je oorspronkelijke Main.scm!

PS: Deze file is snel gemaakt, dus je hebt kans dat er bugs in zitten. Reageer dan even en zeg wat er fout is en dan probeer ik het te fixen. ;)

Geplaatst:
Zodat je je af kunt reageren, heb ik een mini scm file gescript, waarin eerst Pulaski op je afkomt waarop je los kunt slaan en als hij vermoord is komt Tenpenny op je (die je uiteraard kan vermoorden). :clown:

Download: main.rar

Plaats hem in: Program Files > Rockstar Games > Data > Script.

Maak wel een backup van je oorspronkelijke Main.scm!

PS: Deze file is snel gemaakt, dus je hebt kans dat er bugs in zitten. Reageer dan even en zeg wat er fout is en dan probeer ik het te fixen. ;)

een vriend van me gebruikte deze maar er gebeurde niks :N

oftopic:

waar kan je zon gta4 afteller vinden

Geplaatst:

Hoe bedoelde je, gebeurde er niets? Sloeg hij af? Dan moet je deze patch installeren. Let wel op dat je "new game" moet starten.

Geplaatst:

maar wat je ook kan doen is bij site zoals thegtaplace en die andere modding sites kijken of je die agent kan vervangen door tenpenny ik heb die mod wel een keer gezien maar ik weet niet meer waar

Geplaatst:

Hoe bedoelde je, gebeurde er niets? Sloeg hij af? Dan moet je deze patch installeren. Let wel op dat je "new game" moet starten.

niks gezegt, hij had geen nieuwe savegame aangemaakt :7

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...