Jump to content

"Breaking the Bank At Caligula's" missie komt niet

Mark B.

Recommended Posts

je moet de missie's

saint mark's bistro

up, up and away

halen om hem te kunnen spelen, ook moet

je de pas van vriendin millie krijgen, en als ze je gedumt heeft haar

huis in gaan en hem pakken.

dit kon je ook vinden in een ander topic (zoekfunctie)

Delen op andere websites

ik was laatst met een kamaraad GTA aan t doen en wouden de missie Breaking the bank at caligulas doen maar die kwam gewoon niet, terwijl Wi Zu Muwel gebeld heeft :angry:

heeft iemand anders dit ook gehad???

Je word wel vaker door hem gebeld hoor, je kan die missie pas doen als je die key card van Millie hebt en Dan word je gebeld,

Delen op andere websites

ik was laatst met een kamaraad GTA aan t doen en wouden de missie Breaking the bank at caligulas doen maar die kwam gewoon niet, terwijl Wi Zu Muwel gebeld heeft :angry:

heb ik ook gehad, ik had 2 save games en bij 1 kwam hij wel en bij die andere niet, maar ik speel gta nu overnieuw

Delen op andere websites

heb ik ook gehad, ik had 2 save games en bij 1 kwam hij wel en bij die andere niet, maar ik speel gta nu overnieuw

komt de missie niet??? :blink:

wat is dat nou,kom op,hoe kan een missie niet komen als je die uitmoet spelen :blink: :blink: ik date millie perkins ,schiet haar voor de deur met een shotie dood,ga de sm kelder in :lol: pak de key-card ga naar buiten en binnen 2 sec. kan ik aan de missie gaan beginnen.

Delen op andere websites

Dit probleem komt vaker voor hoor Tupac...

Lazlow

dit is de eerste x dat ik hoor dat een missie helemaal niet komt :blink:

het klinkt gewoon dom''een missie uit de verhaallijn die niet verschijnt''

bij een missie dacht dat het madd dogg was ,maar daar moest je madd dogg leven redden door hem te laten vallen in een pickup daar hadden mensen last van een bug,

is dit weer z'n kl*te bug??????

Delen op andere websites

heb je die missie madd dogg wel gedaan?

ik heb nl. dat bekende probleem dat hij springt voordat het filmpje voorbij is, ik kan de missie breaking the bank at caligula's daardoor nu niet doen.

Greetz Insane

Dat problemen hebben meer mensen, en ook die niet Nederlandse versie hebben :huh:

Om eerlijk te zijn geloof ik het niet dat jij Nederlandse versie hebt, of ik loop achter met het nieuws <_<

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...