Mavamaarten Geplaatst: 30 november 2007 Rapport Geplaatst: 30 november 2007 (bewerkt) Ik heb een probleempje. mijn zus heeft op msn iets ontdekt : als ze even aan het chatten is, komt er 3x msn op, verstuurt naar iedereen een zipbestand, en stuurt : " wooooow fantastic : D" weet er iemand wat te doen ?? ( ik heb wel iedereen al gewaarschuwd ) en ik heb ook al op google gezocht, 2 uur aan een stuk , en NIETS gevonden. A.u.b. , Help mij ! Bewerkt: 30 november 2007 door Mavamaarten Reageren
mathi Geplaatst: 30 november 2007 Rapport Geplaatst: 30 november 2007 Ik heb een probleempje.mijn zus heeft op msn iets ontdekt : als ze even aan het chatten is, komt er 3x msn op, verstuurt naar iedereen een zipbestand, en stuurt : " wooooow fantastic : D" weet er iemand wat te doen ?? ( ik heb wel iedereen al gewaarschuwd ) en ik heb ook al op google gezocht, 2 uur aan een stuk , en NIETS gevonden. A.u.b. , Help mij ! msn er af gooien en her instaleren kan misschien helpen of een virusscan erop uitvoeren, check ook eens je spyware beveiliging Reageren
Mavamaarten Geplaatst: 1 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 december 2007 ik heb hem al eens gescand, ge - antispywared, maar msn eraf gooien en er terug opzetten mag dan weer niet : Dan is ze weer boos dat al haar foto's weg zijn ( schermafb. ) ik heb het gisteren ook net zelf voorgehad. rotvirus. Reageren
moechy Geplaatst: 1 december 2007 Rapport Geplaatst: 1 december 2007 Dan ziet ze toch in de map waar de foto's staan omg.Als je echt van het virus af wil probeer dan msn eraf te hooien en te herinstalleren en eventueel de nieuwste msn erop te zetten. Reageren
Mavamaarten Geplaatst: 2 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 december 2007 ik zal eens kijken of ik die schermafbeeldingen ( alleen ) kan backuppen en de rest weggooien. en dan de afbeeldinger er terug in planten... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.