$NeoSyp$ Geplaatst: 30 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 30 november 2007 Hallo beste leden, ik ben op zoek naar een plaats waar je de soundtrack (daarmee bedoel ik dus alle liedjes van de radio) uit Liberty City Stories kan kopen of downloaden. Voor zover ik weet geeft Rockstar altijd zo'n soundtrack uit, zoals bij GTA San Andreas het geval was, maar ik kan er helaas nergens wat over vinden, ook niet op de site van Liberty City Stories. Dit vind ik erg jammer, daar ik zelf geen PSP heb en dus geen Liberty City Stories, maar wel dol ben op de muziek die er werd gedraaid, en dan vooral de muziek van Head Radio. Maar helaas zijn alle liedjes op die zender (op 1 lied na, het lied 'Train') door Rockstar zelf geproduceerd. Zodoende zijn die nergens te verkrijgen. Ik zou het dus erg op prijs stellen als iemand mij zou willen antwoorden, ik kan namelijk echt niet wachten om die liedjes weer te horen Ik heb er goede herinneringen aan Met vriendelijke groeten, NeoSyp Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dastard Geplaatst: 1 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 1 december 2007 (bewerkt) Deze zijn niet goed te vinden,maar kijk even op Ebay & de betere muziek & gameswinkels. EDIT:Misschien zou je ze kunnen downloaden? Kijk hier dan op: Klikkie Bewerkt: 1 december 2007 door Dastard Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hupske Geplaatst: 8 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 8 december 2007 (bewerkt) Je hebt het boekje? daar staan alle nummers in... Heb even gezocht maar ze zijn inderdaad moeilijk te vinden. GTA VC(s) waren echt veeel makkelijker te vinden Bewerkt: 8 december 2007 door Dizzee Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MartyCeha Geplaatst: 9 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 9 december 2007 Dat heeft ermee te maken dat alle liedjes van LIPS 106 en Head Radio (op 1 na) zelf verzonnen zijn door R* Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.