Jump to content

Better explosions !

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Nouja ^^ , voor diegenen die niet volgen :

Ik heb de bestaande explosies vervangen door andere, er zijn 5 verschillende versies uit :puh:

Ik heb deze mod gewoon voor mezelf gemaakt maar mss vinden jullie hem ook wel leuk, drm heb ik hem hiertussen gezet :puh: Nu voor de installatie kopieer de effectPC.txd naar je Rockstar Games/GTA San Andreas/Models folder.

Hierzo :puh:

1.

18162267ci3.jpg

2.

13552512we6.jpg

3.

38513425as2.jpg

5.

22100470pu7.jpg

6.

50750794mj8.jpg

Download

UPDATE

Hiermee worden de explosies ook weer groter :puh: Vervang de effects.fxp in je Rockstar Games/GTA San Andreas/Models folder met die van mij.

Screenie:

screenshotrz3.jpg

Uploading..

Tom :cya:

Bewerkt: door .:TOM:.

Yahoo!!!, owneej... Google!!! ziet er echt goed uit en een goed idee van je om de textures te vervangen. het ziet er veel reailistischer uit maar wel jammer dat ze zo wel blokkerig zijn ;).

@ hieronder, dat heeft niks met de kwaliteit te maken :puh:.

Bewerkt: door stefaneke

Nuja euhm das ook door de kwaliteit van de screenshots maar,

xD Toch wel

UPDATE ^^

Geplaatst:
Yahoo!!!, owneej... Google!!! ziet er echt goed uit en een goed idee van je om de textures te vervangen. het ziet er veel reailistischer uit maar wel jammer dat ze zo wel blokkerig zijn ;)

Hij heeft geen textures veranderd (anders kon je het niet alleen doen met een txt file), dus dat het blokkerig is helemaal niet zijn schuld. Misschien heeft hij een slechte PC, of anders zijn de explosies gewoon blokkerig, daar kan hij niets aan doen.

Leuk idee, mijn complimenten Tom :tu:

Nu weet ik waarom ze zo blokkerig zijn, de resolutie staat op 640 * 860 :puh:

En dat maakt wel wat uit

en

de update is geupload :puh: Dus de bijlage BOEM.rar Daarme bedoel ik dus de mod dat de explosies groter zijn :puh:

Als er hier niemand reageerd dan verwijder ik de mod..

Geplaatst:
Wow mooie mod :tu: Allen als ik er dicht bij sta schiet de framerate van 60-80 naar 5 :7

dat heb ik ik ook ^

voor de rest is het een hele leuke en mooie mod.

Geplaatst:
Als er hier niemand reageerd dan verwijder ik de mod..

Niet doen joh, ik zie dit topic nu pas en ik vind het een geweldige mod. Nummer één vind ik wel de mooiste. Dat in het groot heb je echt een grote vuurbal :puh: Kan je nog meer versie's maken? Het lijkt me super vet om nog meer versie's hiervan te zien!

KUTGW :tu:

Greetz, WG.

Alles kan :puh: Zeg dan wel even in welke kleur etc..

Geplaatst:

Het zou héél handig zijn als je hier een tutorial over maakt, aangezien er maar weinig mensen zijn op dit forum die snappen hoe je effects.fxp (ofzo) bewerkt.

Mooi werk!

Geplaatst:

Als er nog meer mensen naar een tut vragen wil ik me daar wel eens mee bezighouden, maar tergelijkertijd hou ik dat liever voor mezelf aangezien niet veel mensen het weten.. Snap je :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...