Galiorix Geplaatst: 5 december 2007 Rapport Geplaatst: 5 december 2007 Als er nog meer mensen naar een tut vragen wil ik me daar wel eens mee bezighouden, maar tergelijkertijd hou ik dat liever voor mezelf aangezien niet veel mensen het weten.. Snap je Tom Hier zit iemand Zou het namelijk geweldig vinden. Word hier alleen de explosie zelf vergroot en verbeterd of ook de range van de doden die er vallen? Greetz Reageren
gta-pilot Geplaatst: 6 december 2007 Rapport Geplaatst: 6 december 2007 Als er nog meer mensen naar een tut vragen wil ik me daar wel eens mee bezighouden, maar tergelijkertijd hou ik dat liever voor mezelf aangezien niet veel mensen het weten.. Snap je Tom hier zit er ook een! Reageren
GTA_XP Geplaatst: 6 december 2007 Rapport Geplaatst: 6 december 2007 (bewerkt) En hier ook Bewerkt: 6 december 2007 door GTA_XP Reageren
.:TOM:. Geplaatst: 6 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 december 2007 (bewerkt) Nouja Ik zal er wel eens aan beginnen, en nee de range van de kracht van de explosie wordt niet vergroot. Dit is wel te maken met scm als je dat wil weten. Tom PS: Gta-pilot Speciaal voor jou effectsPC.rar Bewerkt: 6 december 2007 door .:TOM:. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.