gta-pilot Geplaatst: 30 november 2007 Rapport Geplaatst: 30 november 2007 (bewerkt) Hallo ik zie wel eens dat er vragen zijn over Dual boot en in deze TuT zeg ik wat je moet doen Wat heb je nodig: een schijf die in 2e is gedeeld of 2 schijven heb je het niet? gebruik Partition Magic 8.0 er is een kans dat je een serial moet kopn maar dat kan ook anders Windows Vista en Windows XP we beginnen met je hebt vista: 1. stop de CD van windows XP in de CD/DVD speler 2. start de computer opnieuw op en start de CD 3. neem de eerste optie 4. dan druk je op F8 om verder te gaan 5. Dan kom je aan bij het gedeelte waar je de schijf kan zetten 6. neem de schijf waar geen Vista op staat 7. installer het 8. klaar bij het opstarten kan je nu kiezen tussen Windows Vista of Windows XP Met XP: 1. stop de CD/DVD in je CD/DVD station 2. wacht even en je krijgt een scherm 3. volg de instructies 4. totdat je bij het scherm komt waar je kan kiezen tussen upgraden en installatie 5. klik op installatie 6. selecteer de schijf waar geen XP op staat 7. installeer het 8. klaar bij het opstarten kan je nu kiezen tussen Windows Vista of Windows XP PS!!! als je vista op XP zet dan maakt hij automatisch een bestandje aan met Windows old dat zijn dus de bestanden die je er op had of het anders om ook zo is weet ik niet Bewerkt: 30 november 2007 door gta-pilot Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 30 november 2007 Rapport Geplaatst: 30 november 2007 Altijd eerst de XP versie installeren, en daarna pas Vista. Anders kan dit problemen op gaan leveren. Reageren
gta-pilot Geplaatst: 30 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 30 november 2007 kan ook andersom heb ik ook gedaan Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.