superjetze Geplaatst: 1 december 2007 Rapport Geplaatst: 1 december 2007 een jaar geleden heb ik DEZE patch geinstaleert, nu ik het spel weer geinstaleert heb krijg ik nogsteets v. 2.00 rechtsonder.. vroeger toen ik nog een van de eerste versie had gekocht (die nu stuk is dus heb ik een nieuwe gekocht heb) kon ik meteen MTA spelen,maar met de nieuwe heb ik de patch heb geinstaleert en nu doet hij raar... maar nu mijn vraag na de path geinstaleert kan ik dan nog steets de hot coffe mod instaleren? ik heb de hot coffe mod nog nooit gespeeld maar ik wil het gewoon weten (ik heb op gta crime gelezen dat dat dan niet meer kan met de offiesele path..) Reageren
hielkeh Geplaatst: 1 december 2007 Rapport Geplaatst: 1 december 2007 over de hot coffee mod mag ik je niet helpen. het is wel zo dat als je SA opnieuw installeerd je opnieuw die patch moet downloaden. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 1 december 2007 Rapport Geplaatst: 1 december 2007 Als ik me niet vergis, blijft er altijd versie 2 staan, omdat die bestandjes niet worden veranderd met de patch. Zo was het vroeger in ieder geval. Dan zou je bepaalde bestandjes moeten wijzigen, en ik heb eerlijk gezegd geen idee welke. Reageren
Donwell Geplaatst: 1 december 2007 Rapport Geplaatst: 1 december 2007 Dat klopt helemaal Dutchy, er blijft inderdaad V2.0 staan rechtsonderin. Die patch zorgt er alleen maar voor, dat je GTA San Andreas beter moddable is, je kunt dus weer mods installeren. Wil je helemaal V1, moet je de 'main.scm' en de 'script.img' vervangen met de V1 bestanden daarvan, deze vallen hier te downloaden. Denk er wel aan om ze eerst uit te pakken met WinRAR, anders zullen ze het niet doen. Succes ermee! Reageren
superjetze Geplaatst: 2 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 december 2007 nu weet ik dan het er altijd blijft, maar de hot coffe mod dan? Reageren
Donwell Geplaatst: 2 december 2007 Rapport Geplaatst: 2 december 2007 Tot allereerst was er helemaal geen verschil tussen de versies, tot iemand de Hot Coffee Mod maakte, waarbij verborgen sex-scenes uit het spel toch gespeeld konden worden. Rockstar kreeg allemaal klachten, moest voor de rechter, en heeft een tweede versie uitgebracht, V2. Hierin zijn enkele bugs opgelost en is het spel niet meer moddable. Met links naar de HC mod mogen we je niet helpen, maar met V1 kun je je spel dus wel weer modden. Reageren
Picaku Geplaatst: 2 december 2007 Rapport Geplaatst: 2 december 2007 (bewerkt) Hmm, het enige wat je kan doen om de v2.00 naar 1.00 te brengen...is aan een ander die wel 1.00 heeft, de gta_sa.exe vragen...Niet het hele spel maar alleen dat exe bestand... En de hotcoffee mod is gewoon een aantal verborgen sex-mini games...maar zoals Donwell al zei: wij mogen je met foto's en links daarvan denk ik niet helpen Bewerkt: 2 december 2007 door Picaku Reageren
superjetze Geplaatst: 2 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 december 2007 maar kan ik hem nu nog wel instaleeren?! nadat ik de path heb geinstaleert heb?! Reageren
Donwell Geplaatst: 2 december 2007 Rapport Geplaatst: 2 december 2007 Zoals ik hierboven al heb gezegd, met V1 is het spel weer moddable en volgens mij is de HC mod wél een mod... Reageren
superjetze Geplaatst: 4 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 december 2007 en bah dat knalt erin als een bom, ik heb nog wel de andere versie maar die wil niet installeren. kan ik het daar ook uithalen? Reageren
Donwell Geplaatst: 4 december 2007 Rapport Geplaatst: 4 december 2007 Als je de patch hebt gebruikt of je hebt je spel V1 zul je je spel weer kunnen modden, zoals er al vaker is gezegd, dus de HC mod kan dan óók gewoon weer, dat lijkt me zo onderhand wel duidelijk. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.