joshoon Geplaatst: 1 december 2007 Rapport Geplaatst: 1 december 2007 Hey, Sinds gisteren krijg ik rare errors af en toe... Vanacht liet ik me PC aan... en dan word ik wakker, En dan zie ik dit: IK vraag me af wat dat is... Ik krijg dat een paar keer op een dag. Ik denk zelf dat het in verband is met NOD32 Smart Security. Maar het raarste is... Ik heb hier 2 PC's. En als ik het op de ene PC krijg... krijg ik het ook op de andere PC. En daar heb ik ook NOD32... Weten jullie wat het probleem is? en hoe ik het oplos? Alvast bedankt, Greetz Joshoon Reageren
GewoonMarco Geplaatst: 1 december 2007 Rapport Geplaatst: 1 december 2007 Ik had toen die NOD32 ook geinstalleerd, en tijdens de installatie liep heel m'n laptop vast, als hij dan eindelijk opgestart was, liep hij vast bij het minste.. nadat ik hem had verwijderd deed alles het weer goed, dus lag het daar aan, en ik denk dat dat ook bij jou het geval is. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.