Hanneswasco Geplaatst: 1 december 2007 Rapport Geplaatst: 1 december 2007 (bewerkt) Telkens als ik SA:MP v0.2.2 afsluit krijg ik honderden foutmeldingen, allemaal achter elkaar! Heel irritant om dit weg te krijgen! Meestal met Ctrl + Alt + Delete, maar weet iemand hoe ik die foutmelding kan voorkomen? Nu kreeg ik ook deze: Bewerkt: 1 december 2007 door Hanneswasco Reageren
-Omar- Geplaatst: 1 december 2007 Rapport Geplaatst: 1 december 2007 (bewerkt) Dit is een irritant probleem ik heb dit zelf ook een keer gehad! Ik heb toen een aantal dingen gedaan: SA-MP opnieuw geinstalleerd De nieuwste versie van SA-MP (die heb je zo te zien ook) Ik zie dat je Windows Vista heb! Deed hij het op XP wel? Want je ziet heel veel problemen SA-MP en Vista gaat niet echt samen. Heb je er mods in? Zoja San Andreas zelf opnieuw installeren Hiermee was het bij mij merendeels opgelost . Veel succes ermee! MVG, Omar Bewerkt: 1 december 2007 door -Omar- Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 1 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 december 2007 1. Ik heb het net opnieuw geinstalleerd en nog altijd het zelfde probleem2. Ik heb de nieuwste versie (0.2.2) van SA:MP3. Ik weet niet meer of ik dit ook bij men XP had, ik kan me zoiets herinneren, maar het kan ook zijn dat dat nog van bij de Vista was. 4. Neen, ik gebruik geen mods. Tot nu toe al 2 foutmeldingen gehad: Deze: Deze: En na een tijdje kwam ook deze bij de bovenstaande: Reageren
Sandra Geplaatst: 1 december 2007 Rapport Geplaatst: 1 december 2007 Dat is een vista-probleem: - Klik met rechter muisknop op sa-mp.exe - Klik op eigenschappen - Ga naar het tabblad 'Compatibiliteit' - Vink het vakje met 'Dit programma in deze Compatibiliteitsmodus uitvoeren' aan - Selecteer dan Windows 98 - Klik dan op 'Ok' - En nu kan je sa-mp afsluiten zonder die errors. (Als het goed is dan ) Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 1 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 december 2007 Bedankt, het werkt perfect nu! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.