Jump to content

Out of Range

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik start me san andreas op en op me beeldscherm staat met een zwarte achtergrond

Out of Range

En als ik hem minimaliseer dan zie je een hele grote beeldresolutie. Hoe kan ik hem weer instellen tot 1024Xnog wat of 800X600 ?

Ik kom niet in san andreas menu of weet iemand het uit zijn hoofd of wilt omschrijven hoeveel pijltjes ik naar boven en links moet gaan om het aan te passen.

Geplaatst:

De resoluties kun je aanpassen door de volgende knoppen te volgen:

Options -> Display Options -> Resolution. Daar kun je de resolutie naar eigen wens aanpassen, ga erop staan, beweeg naar links of rechts met de pijltjes totdat je de juiste hebt en druk op [Enter]. Je scherm zal even aanpassen en daarna zal hij het gewoon doen. ;)

Geplaatst:
De resoluties kun je aanpassen door de volgende knoppen te volgen:

Options -> Display Options -> Resolution. Daar kun je de resolutie naar eigen wens aanpassen, ga erop staan, beweeg naar links of rechts met de pijltjes totdat je de juiste hebt en druk op [Enter]. Je scherm zal even aanpassen en daarna zal hij het gewoon doen. ;)

Ja maar luister dan, ik zie het menu niet omdat het zo breed beeld is. Ik zie alleen zwart, dus zou iemand het zo willen zeggen. Als je in het menu zit, 1 keer naar onder drukken, druk op enter en dan zo enzovoort totdat ik de goeie resolutie instel. Wil iemand me zo helpen aub.

Geplaatst:

Probeer de resolutie op het beeldscherm zelf lager te zetten, dus via het bureaublad. Waarschijnlijk gebruik je nu een nu een resolutie die je monitor niet aankan. Daarnaast kun je proberen een lagere Refresh rate in te stellen. Dit kun je doen via je configuratiescherm. Ga via het configuratiescherm naar 'Beeldscherm/Instellingen/Geavanceerd/Beeldscherm' en probeer een paar dingen uit bij de vernieuwingsfrequentie. Ook kun je nog proberen de laatste drivers voor je kaart te installeren, wie weet heb je daar ook nog wat aan. Veel succes! :)

Geplaatst:

Ah, zo'n probleem. :) Die had ik zojuist ook, gelukkig zag ik nog wel iets. Zelf heb ik 1024x764, maar ik weet niet precies welke resolutie jij hebt, dus je zult even wat uit moeten testen. Hoe dan ook, heb even gekeken en het gaat als volgt:

1. 1 naar beneden, druk op 'Enter'
  2. 2 naar beneden, druk op 'Enter'
  3. 6 naar beneden, druk op 'Enter'
  4. Weer 6 naar beneden, zoek wat heen en weer met pijltje links/rechts en druk op 'Enter'

Succes! :Y

Geplaatst:
Ah, zo'n probleem. :) Die had ik zojuist ook, gelukkig zag ik nog wel iets. Zelf heb ik 1024x764, maar ik weet niet precies welke resolutie jij hebt, dus je zult even wat uit moeten testen. Hoe dan ook, heb even gekeken en het gaat als volgt:

1. 1 naar beneden, druk op 'Enter'
  2. 2 naar beneden, druk op 'Enter'
  3. 6 naar beneden, druk op 'Enter'
  4. Weer 6 naar beneden, zoek wat heen en weer met pijltje links/rechts en druk op 'Enter'

Succes! :Y

Je bent echt tegek ! :tu:

Geweldig, het is gelukt. Hardstikke bedankt, goed forum ! :D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...