coucke Geplaatst: 1 december 2007 Rapport Geplaatst: 1 december 2007 ik gebruik mod installer sami 1.1 en als ik de mods laad komt er op installing na alle info ingegoven te hebben maar als ik dan de game speel zie ik geen 1 auto rijden zoals de mod zou moeten zijn ze zijn nog allemaal het zelfde niet veradnrt :s hoe kan ik dit oplossen :s Reageren
m.o.d Geplaatst: 1 december 2007 Rapport Geplaatst: 1 december 2007 (bewerkt) hey probeer die mod is handmatig te instaleren hier een tut waarin staat hoe je dat moet doen: klik Bewerkt: 1 december 2007 door m.o.d Reageren
coucke Geplaatst: 1 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 december 2007 wel nog veel werk als kheb z'n 13 auto's heb :s Reageren
coucke Geplaatst: 2 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 december 2007 ik heb het handmatig gedaan en lukt nog niet ik zie de auto's nog niet rijden en ls ik tijdje rondloop loopt mijn spel vast :s Reageren
K.O. Geplaatst: 2 december 2007 Rapport Geplaatst: 2 december 2007 Je komt de auto's pas tegen wanneer je de originele versie ook tegen zou komen. Stel je vervangt een Washington voor een gemodde auto, dan zie je die pas rijden als je normaal gesproken de Washington zou zien. Je moet dus gewoon op zoek gaan naar waar die auto's normaal staan. Klik hier voor locaties. Dat het spel vastloopt, betekent dat de mod niet goed geïnstalleerd is. Zolang je het voertuig niet tegen komt heb je geen problemen. Pas wanneer het spel die auto wil gaan laden loopt ie vast. Je hebt zeker niet tussendoor gekeken of elke mod t apart deed? Je hebt ze gewoon allemaal achter elkaar erin gezet en toen pas gekeken? Das namelijk niet zo handig, want nu zul je ze allemaal moeten de-installeren (vervangen door backups) en alsnog per mod moeten kijken of t lukt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.