Timus Geplaatst: 1 december 2007 Rapport Geplaatst: 1 december 2007 Is er iemand die even voor mij de onderdelen die nog niet goud zijn, even doen, het lukt mj namelijk bij de meeste onderdelen niet. Je mag cheats gebruiken (als dat nodig is ) Alvast bedankt Timus GTASAsf2.b
Donwell Geplaatst: 1 december 2007 Rapport Geplaatst: 1 december 2007 (bewerkt) Gehaald - Driving school Alleen 'Burn and Lap' staat op 99%, hoger krijg ik hem niet, en volgens mij staat het onderdeel waar je met twee wielen moet rijden ook op Zilver, dat weet ik niet zeker meer. Veel succes verder met GTA San Andreas! Bedankt voor de PB, JTV, ben ik hem weer vergeten.. Hoe dan ook, hier is hij. Bewerkt: 1 december 2007 door Donwell
Jow Tommy Verceti Geplaatst: 1 december 2007 Rapport Geplaatst: 1 december 2007 (bewerkt) Gehaald: Burn and Lap ---> Goud Wheelie Wave ---> Goud Spin and Go ---> Goud P.I.T. Manouvre ---> Goud Alley Oop ---> Goud City Slicking ---> Goud Beloning: Er spawnen nu ook een Hotknife en Bullet bij de driving school. Overig: Aangezien Donwell vergeten was te saven moest ik dus al deze oefeningen doen. Ik heb geen cheats/mods gebruikt. Nog veel plezier met San Andreas GTASAsf7.b Bewerkt: 1 december 2007 door Jow Tommy Verceti
Timus Geplaatst: 1 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 december 2007 Ik doe Burn and Lap dan nog wel even, en misschien dan ook nog misschien Wheelie Wave als ik Donwell goed begrijp. Geef je dan wel even de savegame? Hier issie GTASAsf2.b
Recommended Posts