Fbi-Crew Geplaatst: 1 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 1 december 2007 Ik heb op een site gezien waar een hele tramlijn door VC heen loopt waar je gwn in kan rijden en stelen net als SA weet iemand waar ik die kan vinden?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Basssss Geplaatst: 2 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 2 december 2007 Ik heb op een site gezien waar een hele tramlijn door VC heen loopt waar je gwn in kan rijden en stelen net als SA weet iemand waar ik die kan vinden?? Er is geen tram in VC, dus ik snap niet waar je dat vandaan hebt (welke site) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Galiorix Geplaatst: 2 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 2 december 2007 Er is zoals hierboven gezegt géén tram mod voor GTA Vice City. Het filmpje wat jij gezien heb is waarschijnlijk opgenomen in een mod die VC naar SA brengt en in de mod zit dan ook een trambaan door Vice City heen Greetz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fbi-Crew Geplaatst: 3 december 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 december 2007 Er is zoals hierboven gezegt géén tram mod voor GTA Vice City. Het filmpje wat jij gezien heb is waarschijnlijk opgenomen in een mod die VC naar SA brengt en in de mod zit dan ook een trambaan door Vice City heen Greetz Uhm... weet niet want de peds waren echt VC Textures en niet SA en die tram Zag er ook uit als een Vc Tram zeg maar dus uhm... raar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.