X-Qyeh Geplaatst: 1 december 2007 Rapport Geplaatst: 1 december 2007 Ik heb een hele lange tijd een site met forum als hoofdonderwerp gehad. Maar sinds kort wil ik gewoon een website met een (simpel) forum erbij. Het forum en alles daaromheen is geen enkel probleem. Ik maak mijn website sindskort met NVU, omdat ik het programma best prettig vind werken. Maar nu had ik de vraag: Hoe maak ik een menu aan de linkerkant van de pagina? Ik kan er ook niks over vinden hierop het forum. Via de zoekfunctie kan ik ook niks vinden. :S Alvast bedankt! Reageren
Fuffie Geplaatst: 8 december 2007 Rapport Geplaatst: 8 december 2007 (bewerkt) Bedoel je zo iets ? Als je dit niet bedoeld schrijf dan even een bericht terug ! <!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN"> <html> <head> <meta content="text/html; charset=ISO-8859-1" http-equiv="content-type"> <title></title> </head> <body> <table style="text-align: left; width: 143px; height: 274px;" border="1" cellpadding="2" cellspacing="2"> <tbody> <tr> <td>Home<br> Voorbeeld<br> Voorbeeld<br> Voorbeeld<br> Voorbeeld<br> Voorbeeld<br> Voorbeeld<br> Voorbeeld<br> Voorbeeld<br> Voorbeeld<br> Voorbeeld<br> Voorbeeld<br> Voorbeeld</td> </tr> </tbody> </table> <br> </body> </html> EDIT Ik heb ook even snel een klein websitetje voor je ingericht ! Website.rar Bewerkt: 8 december 2007 door fuffie Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.