s0ap Geplaatst: 1 december 2007 Rapport Geplaatst: 1 december 2007 ik wil beginnen met scripten voor SA en weet dat je het niet 1 2 3 kan maar, heeft iemand een site of een forum ofzo waar het een beetje duidelijk word uitgelegd of als je het zelf kan? Reageren
Wazuup Geplaatst: 1 december 2007 Rapport Geplaatst: 1 december 2007 Kijk bovenaan dit ''SCM Modding hulp'' forum. Daar staan twee vastgeplakte topics vol uitleg hierover. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 2 december 2007 Rapport Geplaatst: 2 december 2007 Let wel op dat je die 2 tutorialtopics niet door elkaar kunt gebruiken. De één (gemaakt door PatrickW en Dutchy3010) is namelijk voor SannyBuilder de ander (gemaakt door JGuntherS) is voor MissionBuilder. Ik raad je aan om SannyBuilder te gebruiken, aangezien die ten eerste veel overzichtelijker is en ten tweede nog regelmatig geupdate wordt met nieuwe dingen. Reageren
s0ap Geplaatst: 5 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 december 2007 Let wel op dat je die 2 tutorialtopics niet door elkaar kunt gebruiken. De één (gemaakt door PatrickW en Dutchy3010) is namelijk voor SannyBuilder de ander (gemaakt door JGuntherS) is voor MissionBuilder. Ik raad je aan om SannyBuilder te gebruiken, aangezien die ten eerste veel overzichtelijker is en ten tweede nog regelmatig geupdate wordt met nieuwe dingen. dankjewel maar het idee wat ik heb is bijv properties script maken kan dat er ook mee? Reageren
PatrickW Geplaatst: 5 december 2007 Rapport Geplaatst: 5 december 2007 Ligt eraan wat je precies bedoelt met "properties script", Je kunt met SCm scripten heel veel, maar als je dingen wilt doen die nog niet eerder gedaan zijn, betekend het heel veel onderzoeken, uitproberen en testen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.