Jump to content

download's in Gta Sa krijgen

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoe kan ik bijv. auto's huizen enz. die ik download van dit forum in mijn Gta Sa krijgen?

Ik ben er al heel lang naar op zoek hoe dit moet ,

maar ik kan het maar niet vinden.

en in welke map zou ik deze download moeten plaatsen?

mvg.

Roy

Geplaatst:
Hoe kan ik bijv. auto's huizen enz. die ik download van dit forum in mijn Gta Sa krijgen?

Hey, pruts! :)

Op het forum vind je vele verschillende tutorials waarin je uitgelegd wordt hoe je mods installeert. Persoonlijk raad ik je aan mods te installeren met de IMG Tool. Dit is een handmatige, veilige methode, en het is in principe mogelijk om elke mod met de IMG Tool te installeren. Een tutorial over het gebruik van de IMG Tool vind je hier. Het is absoluut niet moeilijk, maar mocht je nog vragen hebben, dan weet je ons te vinden. Veel succes!

Geplaatst:

Auto's kun je beter instaleren met SAMI , SAMI is hier te downloaden. Het instaleren van een auto gaat makkelijker met SAMI dan met IMG Tool , succes. ;)

Geplaatst:
Auto's kun je beter instaleren met SAMI , SAMI is hier te downloaden. Het instaleren van een auto gaat makkelijker met SAMI dan met IMG Tool , succes. ;)

Auto's kun je gemakkelijker installeren met SAMI, maar niet beter. Als je puur voor kwaliteit en zekerheid gaat is IMG Tool beter. Er is alleen nét ietsje meer oefening vereist om het te gebruiken. Wel kun je er ook andere mods mee installeren, dit gaat met SAMI niet. Het is gemakkelijker om aan 1 programma te wennen dan aan meerdere tegelijk.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...