Jump to content

drie keer shift laat mijn pc flippen

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoi. Ik zit nu al een tijdje met een probleem, waar ik zo langzamer hand wel eens strondziek van word.

Dit is mijn probleem:

Als ik 3 keer snel achter elkaar op shift druk, dan doet hij het zelfde als wanneer ik alt+tab ingame zou doen. Dit is best irritant, omdat het voor sommige games het onmogelijk is om weer terug ingame te komen, zonder eerst ctrl+alt+del te doen en de game af te sluiten. Ik heb dit probleem vooral als ik perongeluk mijn shift toets niet ver ingedrukt houd bij bijvoorbeeld sprinten, en hij dan denkt dat ik hem 3 keer in druk. Of in het koop menu van gta sa, als ik 3 guns ofzo wil kopen. Nu wil ik graag weten hoe ik deze ding uit kan zetten, want het is erg irritant.

Alvast bedankt,

ZUMZUM

Geplaatst:

Hmm kijk eens bij Configuratiescherm > Toegankelijkheidsopties > Tabblad Toetsenbord > Instellingen Plaktoetsen.

Zou het zoiets kunnen zijn? Bij mij is dat standaard 5x op Shift drukken (tot ik het uitgezet had dan), maar misschien is het bij jou anders (3x dus) ?

Geplaatst:

Plaktoetsen staan bij mij uit.

En bij instellingen staat alleen "Plaktoetsen uitschakelen als er twee toetsen tegelijk worden ingedrukt" aan. De andere 4 staan uit.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...