Scarface92 Geplaatst: 1 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 1 december 2007 Beste,Gta forum leden! Ik heb een vraagje over Romero's Butcher and Funeraria.. Romero's Butcher and Funeraria is een slager en begrafenisondernemer in Little Haiti. Maar is hij ook in VCS aanwezig? Ik kan hem nergens vinden.. Heeft iemand enig idee waar hij in VCS staat? En het binnenplaatsje kan ik trouwens ook niet vinden.. Info van Romero's Butcher and Funeraria:klik hier Ps: zou iemand een kaartje willen maken met de locatie. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dastard Geplaatst: 1 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 1 december 2007 (bewerkt) Nee,Romero's butchers shop & Funeria zijn niet aanwezig in VCS. Onthoud dat VCS zich 2 jaar voor VC afspeelt,dus er zijn vele dingen veranderd. Bewerkt: 1 december 2007 door Dastard Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scarface92 Geplaatst: 1 december 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 december 2007 Nee,Romero's butchers shop & Funeria zijn niet aanwezig in VCS.Onthoud dat VCS zich 2 jaar voor VC afspeelt,dus er zijn vele dingen veranderd. Jammer,misschien waren ze wel verhuist ofzoiets.. Maar wat staat er nu in VCS bij het binnenplaatsje? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dastard Geplaatst: 1 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 1 december 2007 Nee,Romero's butchers shop & Funeria zijn niet aanwezig in VCS.Onthoud dat VCS zich 2 jaar voor VC afspeelt,dus er zijn vele dingen veranderd. Jammer,misschien waren ze wel verhuist ofzoiets.. Maar wat staat er nu in VCS bij het binnenplaatsje? Gewoon,winkels, waar je niet in kan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scarface92 Geplaatst: 1 december 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 december 2007 Nee,Romero's butchers shop & Funeria zijn niet aanwezig in VCS.Onthoud dat VCS zich 2 jaar voor VC afspeelt,dus er zijn vele dingen veranderd. Jammer,misschien waren ze wel verhuist ofzoiets.. Maar wat staat er nu in VCS bij het binnenplaatsje? Gewoon,winkels, waar je niet in kan. Zou het dan helemaal vol zijn gebouwd met winkels? Dit moet ik toch nog even checken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dastard Geplaatst: 1 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 1 december 2007 (bewerkt) Nee,Romero's butchers shop & Funeria zijn niet aanwezig in VCS.Onthoud dat VCS zich 2 jaar voor VC afspeelt,dus er zijn vele dingen veranderd. Jammer,misschien waren ze wel verhuist ofzoiets.. Maar wat staat er nu in VCS bij het binnenplaatsje? Gewoon,winkels, waar je niet in kan. Zou het dan helemaal vol zijn gebouwd met winkels? Dit moet ik toch nog even checken Nouja, het pleintje zal er nog zijn,maar die 2 winkels niet meer R.I.P Bewerkt: 1 december 2007 door Dastard Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scarface92 Geplaatst: 1 december 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 december 2007 Damn,ik kan hem niet vinden.. Volgens mij staat er een heel ander gebouw. Zou iemand een kaart van de locatie in VCS van Romero's Butcher maken..? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dastard Geplaatst: 1 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 1 december 2007 Damn,ik kan hem niet vinden..Volgens mij staat er een heel ander gebouw. Zou iemand een kaart van de locatie in VCS van Romero's Butcher maken..? Ja,omdat in VCS vast het gebouw(en) nog niet bestond(en). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pietje II Geplaatst: 1 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 1 december 2007 Maar wat staat er nu in VCS bij het binnenplaatsje? Het binnenplaatsje is nog gewoon aanwezig, alleen valt er niets te zien zoals in GTA Vice City het geval was (het gat met het skelet erin is nog niet gegraven). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scarface92 Geplaatst: 1 december 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 december 2007 (bewerkt) Maar wat staat er nu in VCS bij het binnenplaatsje? Het binnenplaatsje is nog gewoon aanwezig, alleen valt er niets te zien zoals in GTA Vice City het geval was (het gat met het skelet erin is nog niet gegraven). Bedankt,alleen zou ik graag dat binnenplaatsje willen bezoeken! Zou je misschien de locatie kunnen aanwijzen? Edit: bedankt! Bewerkt: 4 december 2007 door GrandTheftTwanO Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pietje II Geplaatst: 1 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 1 december 2007 Bedankt,alleen zou ik graag dat binnenplaatsje willen bezoeken!Zou je misschien de locatie kunnen aanwijzen? Die is gewoon op dezelfde plek als in GTA Vice City, hoor. (De exacte locatie kan een beetje hoger of lager liggen.) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.