Dead-Dodo Geplaatst: 6 december 2007 Rapport Geplaatst: 6 december 2007 oke ik wel omdat het hier zo dood is de kleuren die je hebt gekozen zijn heel mooi, en de effecten zien er goed uit, het inblenden hoeft neit eens meer omdat het al zo goed 1 geheel formt. de tekst staat heel goed en het font dat je hebt gekozen past heel goed bij de rest van het plaatje. Rate: 9.0 Reageren
.Levi. Geplaatst: 13 december 2007 Rapport Geplaatst: 13 december 2007 Ik wou deze nog even een rate geven, hier komt het. Sowieso een + waard want op het eerste gezicht oogt hij erg mooi. Geen vloekende kleuren maar gewoon kleuren die goed bij elkaar passen. Ik vind het mooi dat je een donkere schaduw aan de onderkant van je document hebt en dat je het steeds lichter naar boven hebt gedaan. Waarom? De C4D neigt in zijn vorm ook naar boven toe vandaar. Erg leuke en mooie effecten en gelukkig niet te veel van die bloementjes shapes, dat begint op den duur te irriteren naar mijn mening. Ik zou zelf die zwarte rondjes bovenaan weg laten. Ik zie namelijk liever de kleuren bovenaan wat lichter worden. De tekst is goed geplaatst dat lijkt mij wel duidelijk gezien de ruimte die je daar hebt. Daarnaast is het ook een goed gekozen font. Het is lastig te verzinnen om wat leuke effecten te krijgen maar ik vind dat je het erg goed gedaan hebt, keep this up! Reageren
Think Geplaatst: 13 december 2007 Rapport Geplaatst: 13 december 2007 (bewerkt) Mooi 3D effect en passende kleurencombinatie! . De zwarte cirkeltjes -zoals .Levi. al zei- Zou ik ook weglaten.( past niet goed bij het 3D ) Een 10 vind ik zeker verdient! Bewerkt: 13 december 2007 door Think Reageren
Flitskikker Geplaatst: 14 december 2007 Rapport Geplaatst: 14 december 2007 (bewerkt) Lettertype: 9 Plaatsing: 9 Face: 9 Kleur: 9 Render: 10 Plaatsing: 10 Mooiheid: 10 Ingeblend: 10 Border: Stijl: 0 Dikte: 0 Kleur: 10 Stijl: 10 Verdeling: 10 Achtergrond: 10 Effecten: 9,5 Overige: 9,5 Bonuspunten: Commentaar: In één woord: prachtig! Dit is echt mijn stijl, want hij oogt erg mooi en de render is helemaal top! Mooie shapes en glimeffecten. Alleen zou ik het lijntje bij de tekst iets verder doortrekken en wat naar beneden doen. Voor de rest heb ik gewoon geen minpunten! KUTGW! TOTAAL: 9,666667 Aantal sterren & Rank: Gerated met FlitskikkerRateSystem For Signatures | ©Flitskikker, 2007. Alle rechten voorbehouden. Mvg, Flitskikker EDIT: Wat is een LP? Bewerkt: 14 december 2007 door Flitskikker Reageren
.Antonio Geplaatst: 14 december 2007 Rapport Geplaatst: 14 december 2007 Anders dan anders, dezekeer he Normaal maak je signatures, maar nu is een keer een LP Alsnog vind ik hem echt vet mooi Alle dingen die je erin hebt gedaan zijn gewoon goed gelukt Lelijke dingen zijn er niet echt 95% - Hele mooie LP, zeker als je deze niet vaak maakt! Reageren
.Djanick Geplaatst: 14 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 december 2007 ben sprakeloos van jullie reacties, vind het leuk dat zoveel mensen hem mooi vinden zal ook op de kleine dingen letten bij mijn volgende lp`s Reageren
Traser Geplaatst: 14 december 2007 Rapport Geplaatst: 14 december 2007 WWWWWWWWWWWWWOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOWWWWWWWWWWWWWWWWWW! Dit is echt nice Dikke 9,5 voor jou,, (+) Heet je niet ergens anders Devilrob¿ ,, zoniet ook gruwelijk nice!! Reageren
.Djanick Geplaatst: 14 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 december 2007 WWWWWWWWWWWWWOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOWWWWWWWWWWWWWWWWWW!Dit is echt nice Dikke 9,5 voor jou,, (+) Heet je niet ergens anders Devilrob¿ ,, zoniet ook gruwelijk nice!! nee, ik ken hem wel van een spel Reageren
gta-pilot Geplaatst: 15 december 2007 Rapport Geplaatst: 15 december 2007 (bewerkt) mooie wallpaper alls goed geplaatst en voor de gene die het ook willen maken hiet is een TUT geschreven door Tamilia (tutorial) >>> Door .Levi.: Om het topic overzichtelijk te houden, heb ik de tutorial in een link gezet.<<< Bewerkt: 15 december 2007 door .Levi. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.