supacrew Geplaatst: 1 december 2007 Rapport Geplaatst: 1 december 2007 heey ik heb me hele server gescript maar... ik wil hem dus online zetten maar ik hem en nu wel bij me favorites en werkt maar alleen voor me self dat komt doordat ik 127.0.0.1 hep ingevoert (omte teste) maar hij wil nie echt op me ijge ip dus me vraag is kan ik hier ook no-ip voor gebruiken want bij moparscape doen ze dit wel en het lukt p.s. no-ip is niet dat je geen ip in voert maar is een client voor een ip ofzow kijk ff op no-ip.com als je het niet snapt Reageren
Sandra Geplaatst: 1 december 2007 Rapport Geplaatst: 1 december 2007 Je moet gewoon zorgen dat je poort 7777 in je router open zet. En dan kunnen, als het goed is, anderen via je >>externe ip-adres<< in jouw server komen. Reageren
supacrew Geplaatst: 1 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 december 2007 puhh ik WOU dat ik een router had ^^ ff siriéus ik heb kabel internet Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.