JasonStatham Geplaatst: 1 december 2007 Rapport Geplaatst: 1 december 2007 Wat moet je doen als je voor de Engelse versie van wikiGTA een pagina wil schrijven? als dit mogelijk is? Reageren
Rivel Geplaatst: 1 december 2007 Rapport Geplaatst: 1 december 2007 Je kan je denkik niet aanmelden, je word het als ze zien dat je veel van WikiGTA weet. Dat denkik altans voor engelse zal je denkik dan een engelse tekst moeten schrijven of laten zien dat je goed engels kan. Reageren
JasonStatham Geplaatst: 1 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 december 2007 Je kan je denkik niet aanmelden, je word het als ze zien dat je veel van WikiGTA weet. Dat denkik altans voor engelse zal je denkik dan een engelse tekst moeten schrijven of laten zien dat je goed engels kan. ok dan begin ik maar met een collum over iets wat er nog niet is op de engelse walktrough Reageren
Hayte Geplaatst: 17 februari 2008 Rapport Geplaatst: 17 februari 2008 ik zelf ben half engels, dus zou ook wel wat willen vertalen, waar zou ik dan vertaalde stukjes naar toe kunnen sturen, zodat hij/zei die erin kan plakken (na goedkeuring natuurlijk)? Reageren
Jay; Geplaatst: 17 februari 2008 Rapport Geplaatst: 17 februari 2008 Ben zelf half Iers en praat thuis dus ook de hele dag Engels. Ik zou het dan ook niet erg vinden om mijn steentje bij te dragen. Bijvoorbeeld dat ik bijvorbeeld over een aangegeven onderwerp schrijf, stuur en jullie hem erin zetten. Maar Gta-fan2 was me toch voor en heb ook begrepen dat je jezelf niet kunt aanmelden voor wikigta op welke manier dan ook. Reageren
Dastard Geplaatst: 18 februari 2008 Rapport Geplaatst: 18 februari 2008 Nou, eerst moest je ML zijn dacht ik, gekozen worden, en veel weten over GTA Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.