Jump to content

kan je grillen

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

ik heb een filmpje op Youtube gezien. en ze grillen een stuk vlees erop het ziet er wel echt uit.

KLIK

Bewerkt: door osmgek11
Geplaatst:
ik heb een filmpje op Youtube gezien. en ze grillen een stuk vlees erop het ziet er wel echt uit.

KLIK

als kok weet ik dat je om vlees te grillen zeker 65°C nodig hebt om het zeer traag te laten garen, bijna zonder verkleuring, maar hier gaat het redelijk snel dus is de temperatuur hoger

hoe warm de ps3 krijgt als je de bovelkant losmaakt weet ik niet maar ik denk niet dat dit realiteit is

Geplaatst:

Ik denk als ze zeg maar die airconditioning (ofzoiets :7 ) eruit halen kan denk gloeiend heet worden als je (tenminste dat was bij mijn Xbox 360 en GameCube) dat hij al heel heet was en je voelde die warme wind uit die airconditioning van mijn Xbox 360 of GameCube komen.

Trouwens ik zag dat daar nog een paar van die grillfilmpjes stonden van de ps3

Geplaatst:
Ik denk als ze zeg maar die airconditioning (ofzoiets :7 ) eruit halen kan denk gloeiend heet worden als je (tenminste dat was bij mijn Xbox 360 en GameCube) dat hij al heel heet was en je voelde die warme wind uit die airconditioning van mijn Xbox 360 of GameCube komen.

Trouwens ik zag dat daar nog een paar van die grillfilmpjes stonden van de ps3

Zoiets heet een koeler. :D Maar het ziet er niet echt uit. Ik denk gewoon dat ze een mini gril plaatje in een PS3 kap hebben gezet. ;)

Geplaatst: (bewerkt)

Daar ben ik het volledig mee eens het is gewoon een ombouw van de ps3

Bewerkt: door The Wizard
Geplaatst:

jah, ik denk ook dat ze de behuizing van de playstation 3 om een mini BBQ of kookplaatje hebben gemaakt. Het ziet er wel echt uit, maar dat is het zeer waarschijnlijk dus niet.

Greetz,

Black Force

Geplaatst:
jah, ik denk ook dat ze de behuizing van de playstation 3 om een mini BBQ of kookplaatje hebben gemaakt. Het ziet er wel echt uit, maar dat is het zeer waarschijnlijk dus niet.

Greetz,

Black Force

inderdaad, want als je ziet hoe warm dat plaatje krijgt ziet het er niet goed uit voor de kabels,... in de ps3 dus is het nep

Geplaatst:
hoe warm de ps3 krijgt als je de bovelkant losmaakt weet ik niet maar ik denk niet dat dit realiteit is

Ik heb mijn ps3 al meerdere malen uit elkaar gehaald en je kan gewoon alles aanraken, zo heet wordt het niet.

En trouwens, je hebt geen perfecte grilplaat als je de kap eraf haalt, er steken dan allerlij onderdelen uit en sommige (zoals blu-ray speler) worden niet eens warm.

Het is gewoon een ps3 waar de hardware is uitgehaald en waar een mini gril plaat is ingezet.

Trouwens de xbox360 wordt denk ik heter dan de ps3, als ik voel naar de warme lucht die er aan de achterkant uitkomt is die bij de xbox warmer.

Geplaatst:

Whaha nee dit is echt onzin. Leuk gemaakt, maar zo heet wordt de PS3 niet en daarom is het onrealistisch. Ik vind je vraag ook een beetje raar, want waarom zou je uberhaupt je PS3 open maken om te grillen? Dit is gewoon een leuk grapje, en ik raad je aan het niet te proberen, tenzij je geld teveel hebt, want je krijgt er alleen maar ellende van :7

Geplaatst:

neem het van mij aan, ik heb eens goed gekeken hoe rap het gaat om dat te grillen en hij moet zeker 95°C hebben, ik denk niet dat de ps3 daat tegen bestendig is

Geplaatst:

Grappig filmpje, maar natuurlijk niet waar. Waarschijnlijk gewoon een grill in de PS3 gezet, waardoor het 'net lijkt' alsof je op de PS3 aan het grillen bent (zoals ook in een reactie onder het filmpje staat).

Daarnaast gaat het in het 'Consoles & Beurzen' Forum natuurlijk niet over of je wel of niet op een PS3 kan grillen. :slotje:

Niet mee eens? -> PB

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...