Koen729 Geplaatst: 1 december 2007 Rapport Geplaatst: 1 december 2007 Waar kan ik een Pizzaboy vinden? Hij heeft geen vindplaats en rijdt bijna nooit rond. Ik wil geen trainers. Weet iemand het? Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 1 december 2007 Rapport Geplaatst: 1 december 2007 Soms rijden de Pizzaboy Scooters rond in de haven van Los Santos , en in het westen van Las Venturas rijden de Pizzaboy Scooters ook wel eens. Reageren
Koen729 Geplaatst: 1 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 december 2007 Oké, maar rijden ze vaak rond? Want ik heb geen zin om uren te zoeken Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 1 december 2007 Rapport Geplaatst: 1 december 2007 Oké, maar rijden ze vaak rond? Want ik heb geen zin om uren te zoeken Ik dacht dat de Pizzaboy tot de zeldzame voertuigen behoorden. Dus, net zoals de Phoenix, zal je hem weinig zien rondrijden. In de tijd dat ik SA heb ( nog voor de Hot Coffee Mod ) tot nu heb ik hem héél weinig zien rondrijden. Ik denk dat je het beste iets in de main.scm kunt aanpassen zodat hij ergens spawnt of in vehicle.dat iets veranderen zodat hij meer rondrijd. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 1 december 2007 Rapport Geplaatst: 1 december 2007 Nou , in eens rijden ze overal. En soms rijd er maar eentje , dat is typish een GTA San Andreas bug. In GTA 3 is dit niet , dus ik zou gewoon in de haven van Los Santos en/of in het westen van Las Venturas wat rond rijden tot je er eentje tegen komt. Reageren
Koen729 Geplaatst: 1 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 december 2007 Kan ik die mod dan niet zo installeren (met SAMI of IMG tool) dat hij niet de Pizzaboy maar een andere motor, de Wayfarer ofzo verandert? Reageren
Moonbeam Geplaatst: 1 december 2007 Rapport Geplaatst: 1 december 2007 Je zou in het bestand cargrp.dat (Ik weet niet zeker of het .dat is, het staat in ieder geval in de map 'Data' en is met kladblok te openen) de pizzaboy toe kunnen voegen aan een paar rijtjes, zodat hij rondrijd waar die auto's ook zijn, zo kun je bijvoorbeeld alle leden van grovestreet op pizzaboys laten rijden, dan heb je hem zó gevonden. Reageren
Koen729 Geplaatst: 1 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 december 2007 Als dat kan, kan je me dan die map geven waarin je (of iemand anders) het zo heeft aangepast dat al die boeren die normaal op een Wayfarer rijden op Pizzaboys laten rijden? Of kan dat niet? Reageren
Arthis Geplaatst: 1 december 2007 Rapport Geplaatst: 1 december 2007 Nou , in eens rijden ze overal. En soms rijd er maar eentje , dat is typish een GTA San Andreas bug. In GTA 3 is dit niet , dus ik zou gewoon in de haven van Los Santos en/of in het westen van Las Venturas wat rond rijden tot je er eentje tegen komt. Ik weet het niet zeker, maar volgens mij geldt voor die bug ook dat als je in een voertuig van dezelfde categorie rijdt, je ook meer kans hebt dat het voertuig wat je zoekt zal spawnen. Volgens deze pagina van wikigta behoort de pizzaboy tot tweewielers, dus neem een tweewieler en je zal al snel een pizzaboy tegenkomen. Veel suc6 met zoeken Reageren
Jay; Geplaatst: 1 december 2007 Rapport Geplaatst: 1 december 2007 (bewerkt) Ja, die normale scooters zijn ook moeilijk te vinden, had er vanmiddag 1tje, liet ik hem ff staan. Word die gestole, nou mag ik opnieuw gaan zoeke Bewerkt: 2 december 2007 door Bling Overbodig plaatje verwijderd. Reageren
Arthis Geplaatst: 2 december 2007 Rapport Geplaatst: 2 december 2007 Ja, die normale scooters zijn ook moeilijk te vinden, had er vanmiddag 1tje, liet ik hem ff staan. Word die gestole, nou mag ik opnieuw gaan zoeke Volgens mij zijn alle weewielers goed hoor Je kan dus ook een gewone moter nemen en die zijn wel makkelijk te vinden, lukt dat niet dan heb je er vast wel ergens een in een garage staan Reageren
Bigstijn Geplaatst: 2 december 2007 Rapport Geplaatst: 2 december 2007 (bewerkt) Ja, die normale scooters zijn ook moeilijk te vinden, had er vanmiddag 1tje, liet ik hem ff staan. Word die gestole, nou mag ik opnieuw gaan zoeke icon_mrgreen.gif Als je het niet erg vind zou ik gewoon een carspawner gebruiken, dan hoef je niet elke keer een zoektocht te beginnen. Hier heb je zo'n carspawner >Klik< je hoeft het id van het voertuig niet te weten, maar wel de naam die soms eventueel is afgekort zoals farm trailer = frmtrlr als ik me niet vergis. Je moet wel Gta San Andreas aan hebben staan en de trainer natuurlijk, je kan zo gemakkelijk auto's en andere voertuigen spawnen. Bewerkt: 2 december 2007 door Bigstijn Reageren
Arthis Geplaatst: 2 december 2007 Rapport Geplaatst: 2 december 2007 (bewerkt) Waar kan ik een Pizzaboy vinden? Hij heeft geen vindplaats en rijdt bijna nooit rond. Ik wil geen trainers. Weet iemand het? Als je het niet erg vind zou ik gewoon een carspawner gebruiken, dan hoef je niet elke keer een zoektocht te beginnen. Hier heb je zo'n carspawner >Klik< je hoeft het id van het voertuig niet te weten, maar wel de naam die soms eventueel is afgekort zoals farm trailer = frmtrlr als ik me niet vergis. Je moet wel Gta San Andreas aan hebben staan en de trainer natuurlijk, je kan zo gemakkelijk auto's en andere voertuigen spawnen. Hij zij in zijn eerste post dat hij geen trainers wilden. @Bigstijn: sorry, ik las er wat te snel overheen Bewerkt: 2 december 2007 door m.r.gido Reageren
Bigstijn Geplaatst: 2 december 2007 Rapport Geplaatst: 2 december 2007 Waar kan ik een Pizzaboy vinden? Hij heeft geen vindplaats en rijdt bijna nooit rond. Ik wil geen trainers. Weet iemand het? Als je het niet erg vind zou ik gewoon een carspawner gebruiken, dan hoef je niet elke keer een zoektocht te beginnen. Hier heb je zo'n carspawner >Klik< je hoeft het id van het voertuig niet te weten, maar wel de naam die soms eventueel is afgekort zoals farm trailer = frmtrlr als ik me niet vergis. Je moet wel Gta San Andreas aan hebben staan en de trainer natuurlijk, je kan zo gemakkelijk auto's en andere voertuigen spawnen. Hij zij in zijn eerste post dat hij geen trainers wilden. Maar goed dat mijn post voor Jay; was bedoelt he . Reageren
MartyCeha Geplaatst: 2 december 2007 Rapport Geplaatst: 2 december 2007 Ik weet niet of het het is, maar het viel me op dat in vehicles.ide onder de kolom 'frq' (betekent frequency?) zeldzame voertuigen 4 of lager hebben staan, en voertuigen die je je strot uitkomen, waarvan er dus teveel zijn, een 10 hebben staan (taxi ofzo). Als het dus is wat ik denk dat het is, moet je de regel van de pizzaboy zoeken (cntr+f en dan pizzaboy intypen), dan moet je die '4' naar '10' veranderen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.