Dastard Geplaatst: 2 december 2007 Rapport Geplaatst: 2 december 2007 Ik wil even iets zeggen,de PizzaBoy rijdt veel/af en toe bij de luchthaven van San Fierro. Reageren
$big$smoke$ Geplaatst: 7 december 2007 Rapport Geplaatst: 7 december 2007 als je geen moeite hebt met cheats kan je altijd de funhouse theme cheat gebruiken dan rijd iedereen in karts en ijscokarren en op pizzaboys natuurlijk Reageren
moechy Geplaatst: 7 december 2007 Rapport Geplaatst: 7 december 2007 (bewerkt) gwn carspawner gebruiken dna heb je hem direkt.hier nog een andere Bewerkt: 7 december 2007 door moechy Reageren
GTA_XP Geplaatst: 7 december 2007 Rapport Geplaatst: 7 december 2007 (bewerkt) Eén hele pagina vol onzin van "gebruik traners/cheats" Check deze godvergeten topic Ik heb het haarfijn uitgelegd hoe je een voertuig makkelijk zeldzaam kan maken of juist heel populair. >>KLIK<< Bewerkt: 7 december 2007 door GTA_XP Reageren
mi01 Geplaatst: 9 december 2007 Rapport Geplaatst: 9 december 2007 Bedoel je deze pizzaboy ? Heb je al geprobeert alle Pizza Shops na te gaan ik heb er daar een keertje 1 gezien. Veel Suc6 Groeten Mi01 Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 9 december 2007 Rapport Geplaatst: 9 december 2007 Bedoel je deze pizzaboy ? Heb je al geprobeert alle Pizza Shops na te gaan ik heb er daar een keertje 1 gezien. Veel Suc6 Groeten Mi01 er zijn aleen maar pizza eet tenten zal ik maar zeggen, en daar staat hij niet. ik weet vedder niet wat jij bedoelt dus een duidelijke uitleg zou handig zijn Reageren
moechy Geplaatst: 14 december 2007 Rapport Geplaatst: 14 december 2007 er is maar 1pizzahut waar die pizzaboy spawnt en dat is in een well stacked pizza in LV vraag me niet waar Reageren
DJRobin Geplaatst: 16 december 2007 Rapport Geplaatst: 16 december 2007 Download noobmode daarmee kun je de pizzaboy spawnen! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.