Jay; Geplaatst: 1 december 2007 Rapport Geplaatst: 1 december 2007 Komt het bij jullie wel is voor dat je een paar gangleden mee wilt nemen in een drukke straat. Ik richt dan op ze maar het gaat naar een ander persoon toe.. ik moet soms wel 3 keer richten voordat ik mijn gangmember te pakken krijg.. Meerdere dit probleem?? Ps. Ben nieuw hier Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 1 december 2007 Rapport Geplaatst: 1 december 2007 Bij GTA San Andreas op de PS2 en Xbox is dit inderdaad zo ja , op de PC versie van GTA San Andreas is dit niet. Want daar kun je niet automatish richten , het beste is om voor degene te staan die je wilt rekruteren en dan op diegene te richten. Reageren
Jay; Geplaatst: 1 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 december 2007 Ok, d8 ff dat het aan mij lag. Reageren
osmgek11 Geplaatst: 1 december 2007 Rapport Geplaatst: 1 december 2007 Bij GTA San Andreas op de PS2 en Xbox is dit inderdaad zo ja , op de PC versie van GTA San Andreas is dit niet. Want daar kun je niet automatish richten , het beste is om voor degene te staan die je wilt rekruteren en dan op diegene te richten. als je een controller voor de pc heb kan je wel automatisch richten. en jay ik heb dat probleem soms ook gwn een paar keer richten niks aan te doen Reageren
Jay; Geplaatst: 1 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 december 2007 Ok, heb ook soms dat ik er 3 mee heb in een auto en dat er opeens 1 of 2 uitspringen. Weet iemand hoe dit komt? Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 1 december 2007 Rapport Geplaatst: 1 december 2007 Je bent waarschijnlijk bij de missie Los Desperados van Sweet , dat komt omdat er rellen zijn in Los Santos. Je homies zijn bang , en springen dus de auto uit. Dat is normaal , als er een auto of moter ontploft dat springen de homies soms je auto uit. Reageren
game~skater Geplaatst: 4 december 2007 Rapport Geplaatst: 4 december 2007 (bewerkt) hoe dat ik dat deed met L2 en R2 dan gaat de richter naar een andere persoon EDIT @ MartyCeha: bedankt voor het bewerken Bewerkt: 4 december 2007 door game~skater Reageren
MartyCeha Geplaatst: 4 december 2007 Rapport Geplaatst: 4 december 2007 Richten met R1 en wisselen van doelwit met R2/L2 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.