CexyGangstah007 Geplaatst: 1 december 2007 Rapport Geplaatst: 1 december 2007 (bewerkt) Zoals jullie in de titel lezen, kan ik GTA:SA niet verwijderen, dit omdat ik twee meldingen krijg, normaal kon ik wel altijd gewoon SA verwijderen. CTRL+ALT+DELETE ---> Processen: Daar staat Gta_sa.exe ook niet, ik weet dus echt niet waar dit aan ligt.. Zie hieronder de 2 screenshots van de meldingen. http://i239.photobucket.com/albums/ff4/psy...thhh/error1.jpg http://i239.photobucket.com/albums/ff4/psy...thhh/error2.jpg Iemand ideeën? Met vriendelijke groet, Psy. Bewerkt: 1 december 2007 door CexyGangstah007 Reageren
Picaku Geplaatst: 2 december 2007 Rapport Geplaatst: 2 december 2007 Ook al bij bureaublad->menu start->configuratiescherm->software geprobeerd? Anders moet je eens kijken of je hem eigenhandig kan de-installeren Reageren
Donwell Geplaatst: 2 december 2007 Rapport Geplaatst: 2 december 2007 Er zijn twee mogelijkheden om GTA San Andreas te verwijderen. De eerste is nog altijd de makkelijkse, steek je CD erin en klik op de 'Uninstall' knop, GTA San Andreas wordt verwijderd. De tweede is hierboven al genoemd, ga naar je Configuratiescherm en klik op 'Software', zoek GTA San Andreas op in de lijst en verwijder hem. In 'Processen' kun je hem inderdaad niet verwijderen zoals jij al zegt, want 'Processen' geeft aan wat allemaal bezig is. Je kunt daar ook 'GTA San Andreas' afsluiten als hij aan staat. Hoe dan ook, succes met het uninstallen! Reageren
Picaku Geplaatst: 2 december 2007 Rapport Geplaatst: 2 december 2007 Dat moet werken...Misschien helpt het inderdaad dat je hem uninstalleerd terwijl de CD erin zit... Reageren
CexyGangstah007 Geplaatst: 3 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 3 december 2007 Het is al gelukt, ik heb eerst de complete Rockstar Games map verwijderd, daarna als het ware gewoon de CD er in gedrukt toen gewoon ''Verkennen'' ( van de CD ) en toen setup.exe aan geklikt en dus Gta SA overgeschreven. Iig bedankt voor jullie hulp Webster... Reageren
jurgen1 Geplaatst: 4 december 2007 Rapport Geplaatst: 4 december 2007 ik weet niet of dat handig was want als je hem nu weer instaleert kan het zijn dat dat niet lukt omdat hij denkt dat dat al gedaan ik Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.