Jump to content

Updates voor Zoo tycoon 2

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hallo beste mensen

Gezellig zo'n avondje Sinterklaas met cadeautjes. Ik heb net het spel ''Zoo Tycoon 2 Directeurcollectie gehad! Ik heb hem geïnstalleerd start ik hem op staat er dit:

ScreenShot001.jpg

Zo-als jullie zien moet het geluid enz worden geupdate maar het gaat op op de video kaart. Want hij hapert als de hapere weg is ben ik al blij. Alleen hoe krijg ik dat weg moet ik me drivers uploaden? Of moet ik gewoon wat andere programma's van me PC af gooien?

Alvast bedankt!

MVG,

Omar

Bewerkt: door -Omar-
Geplaatst: (bewerkt)
ja je nvidia drivers even updaten en kijken of je geluidkaart update nodig heeft

Oké, nu ben ik een totale n00b op dat gebied! Hoe doe je dat je gaat naar de Nvidia website en dan downloads?

Alvast bedankt

MVG,

Omar

Edit: Ik heb de goede gevonden gewoon naar de nvidia website gaan en dan naar: Download drivers ---> Option 2: Automatically find drivers for my NVIDIA products --> Graphic drivers dan vind hij toch automatisch welke drivers je moet updaten? Nou dan op installeren maar dan? Moet ik eerst me oude drivers eraf gooien via software? Of moet ik hem gewoon laten staan?

Alvast bedankt!

MVG,

Omar

Bewerkt: door -Omar-
Geplaatst:

naar de website, ik denk www.nvidia.com dan downloads > drivers > je precieze grafische kaart zoeken

downloaden

en die installeert het dan automatisch over de oude heen dus maak je niet druk

Geplaatst:
naar de website, ik denk www.nvidia.com dan downloads > drivers > je precieze grafische kaart zoeken

downloaden

en die installeert het dan automatisch over de oude heen dus maak je niet druk

Oww oke en dan installeer ik ze en dan? Dan moet ik me PC weer opnieuw opstarten? en dan is alles goed niet met een ander progamma gewoon weer opnieuw opstarten en ik kan hopelijk lekker Zoo Tycoon 2 spelen?

Geplaatst:

ligt eraan, als die opnieuw moet opstarten geeft die dat wel aan na de installatie.

en ja proberen als die het dan wel doet uiteraard, kan je ook niks verzekeren natuurlijk.

Geplaatst:
Ik heb even gegoogled en toen vond ik deze driver.

Die moet je dus downloaden en installeren.

Mvg,

Flitskikker

Die zijn harstikke oud; ''Release Date: September 2, 2005''.

Je hebt gelijk dat de nieuwste drivers zijn videokaart niet ondersteunen, maar volgens de NV site is dit de nieuwste ervoor(Nov 2006)

(Voor het geval je ze nog niet gevonden had)

maar je gooit je oude drivers eraf, dan moet je meestal je pc herstarten en als windows dan weer opstart ziet het er verkloot uit, dan installeer je de nieuwe en moet je waarschijnlijk weer herstarten en dan werken je nieuwe drivers ;)

Geplaatst:
Ik heb even gegoogled en toen vond ik deze driver.

Die moet je dus downloaden en installeren.

Mvg,

Flitskikker

Die zijn harstikke oud; ''Release Date: September 2, 2005''.

Je hebt gelijk dat de nieuwste drivers zijn videokaart niet ondersteunen, maar volgens de NV site is dit de nieuwste ervoor(Nov 2006)

(Voor het geval je ze nog niet gevonden had)

maar je gooit je oude drivers eraf, dan moet je meestal je pc herstarten en als windows dan weer opstart ziet het er verkloot uit, dan installeer je de nieuwe en moet je waarschijnlijk weer herstarten en dan werken je nieuwe drivers ;)

Ik had die kaart ook, maar ik vind het dus wel vreemd dat je gta sa wel kan spelen ( dat kon ik ook ) en dan zoo tycoon niet. Want Gta is volgens mij zwaarder als zoo2 of niet?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...