Jump to content

vraagjes

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

hey, ik heb effe een paar vraagjes over III

- Moet je voor de 100% op alle drie de eilanden Paramedic level 12 zien te halen?

- Waar zit de Portland Emergency Vehicle Crane ik heb al op wikigta gekeken maar kan het nog steeds neit vinden

- bij de missie's gripped en missie's waar je auto's mee moet opblazen moet je dat binnen een tijd zien te halen en moet je daar ook de record van verbreken? zoja? hoevaak

- Hoe kun je het beste aan een Securicar, Flatbed, Trashmaster, Bus en FBI Car komen? omdat die namelijk geen spawnplek hebben. En vooral die FBI Car ik weet dat je die kunt krijgen d.v.m. een 5 sterren wanted level maar de hele tijd als ik hem heb en daan naar een save-house of pay'n spray rijd ontploft hij de hele tijd vanwege de knallen met de andere voertuigen of hij wordt de hele tijd kapot geschoten

- En wat zijn de beloningen voor de 100%?

alvast bedankt :cya:

Bewerkt: door pasgal
Geplaatst:
hey, ik heb effe een paar vraagjes over III

- Moet je voor de 100% op alle drie de eilanden Paramedic level 12 zien te halen?

- Waar zit de Portland Emergency Vehicle Crane ik heb al op wikigta gekeken maar kan het nog steeds neit vinden

- bij de missie's gripped en missie's waar je auto's mee moet opblazen moet je dat binnen een tijd zien te halen en moet je daar ook de record van verbreken? zoja? hoevaak

- Hoe kun je het beste aan een Securicar, Flatbed, Trashmaster, Bus en FBI Car komen? omdat die namelijk geen spawnplek hebben. En vooral die FBI Car ik weet dat je die kunt krijgen d.v.m. een 5 sterren wanted level maar de hele tijd als ik hem heb en daan naar een save-house of pay'n spray rijd ontploft hij de hele tijd vanwege de knallen met de andere voertuigen of hij wordt de hele tijd kapot geschoten

alvast bedankt :cya:

- Nee dat is niet nodig , als je level 12 hebt gehaald dan kun je oneindig sprinten. En heb je de missie gehaald. :)

- Hellemaal bovenin Portland kun je dat vinden , vlakbij de autoshowroom. :Y

- Nee dat hoeft niet , als je de missie hebt gehaald heb je het gehaald. En dan hoef je daarna ook geen record te halen voor de 100%.

- De Trashmaster kun je bij 8-Balls place vinden , de Securicar rijd gewoon rond op elk eiland , bussen rijden ook rond in de haven van Portland , en de FBI Car kun je alleen maar krijgen bij een 5 sterren wanted level. ;)

Geplaatst:

Nog even een aanvulling op DenkaanHenk bij vraag twee. In dit topic en in deze post kun je de precieze locatie zien op een screenshot.

Op de laatste vraag kan ik antwoorden dat je volgens mij niks krijgt als beloning als je GTA III voor 100% uitspeelt.

Geplaatst:
- Nee dat is niet nodig , als je level 12 hebt gehaald dan kun je oneindig sprinten. En heb je de missie gehaald. :)
Dit klopt niet, want bij GTA III werkt dit anders. Je zult op elk eiland 20 branden moeten blussen, want echte levels heb je in GTA III niet.

Ook kun je - na het voltooien van de Firefighter missie - niet oneinidig sprinten, maar krijg je een flame thrower (naast je savehouses) als beloning.

Geplaatst:

Ik moest even aan GTA San Andreas denken Bling :puh: , en tuurlijk kun je in GTA 3 niet oneindig sprinten na de Firefighter missies. Dat is namelijk na de Paramedic missies. ^_^

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...