mike112 Geplaatst: 1 december 2007 Rapport Geplaatst: 1 december 2007 ik was dood gegaan en ik dat met men dronken kop ik ga wow is ff verkennen maar toen viel ik in een put en daar kom ik nu niiemeer uit wie kan me helpen om weer tot leven te komen Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 1 december 2007 Rapport Geplaatst: 1 december 2007 ik was dood gegaan en ik dat met men dronken kop ik ga wow is ff verkennen maar toen viel ik in een put en daar kom ik nu niiemeer uit wie kan me helpen om weer tot leven te komen Sorry, maar waar heb je het over? Ik snap er geen ene snars van. Reageren
moechy Geplaatst: 1 december 2007 Rapport Geplaatst: 1 december 2007 Je moet naar de spirit healer gaan.Dan kom je trg tot leven bij de spirit healer. Reageren
moechy Geplaatst: 2 december 2007 Rapport Geplaatst: 2 december 2007 World of Warcraft = WoW Reageren
Think Geplaatst: 2 december 2007 Rapport Geplaatst: 2 december 2007 Mogelijke vertaling: "Toen ik dronken was, wou ik WoW spelen. Maar ik viel in een put en ik ben nu dood. Hoe kom ik weer tot leven." Volgens mij ben jij nog altijd dronken, of stoned Reageren
moechy Geplaatst: 2 december 2007 Rapport Geplaatst: 2 december 2007 Ik heb er al op geantwoord.Maar je zal wel kans hebben dat iets van je items half/volledig kapot is. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.