Jump to content

Mirrrr vs 2fast{0}

Recommended Posts

Geplaatst:

Onderwerp:Freestyle

Soort design:Signature

Size design:Max 500x140

Render:ja

Animatie:Nope

Premade:Mag

Tijd van inlevering:ASAP

Opmerking:Mijn sig komt na de jouw en heel veel succes alweer :Y

Geplaatst: (bewerkt)

Nou nou, wat een verschil.

2fast, in principe leuke signature, met een mooi thema (al zijn we sinterklaas nog niet voorbij). Het is een best mooie signature, alleen wederom render niet ingeblend, de brushes, aan de linkerkant, daar zijn er iets te veel van, en die 'sneeuwvlokjes', zijn weer Te wit. Die witte vlek om de tekst heen, is ook niet mooi.

Mirrrr, zoals ik je gisteravond op MSN zei: _O_. Dit is echt een mooie sign, de kleuren passen perfect, de render is mooi geplaatst. Mooie effecten, ook een beetje over de render heen. Dat is erg mooi. Alleen wat me opvalt, is dat bij je laatste paar signatures, die sterretjes overal in terugkomen, ik zeg niet dat het niet mooi is, maar het valt gewoon op.

Nou, mijn stem :puh:

Mirrrr

>>> Door RonaldVC: Spoiler verwijderd. Gelieve niet meer te stemmen in een spoiler, zo hou je het overzichtelijk.<<<

Weer wat geleerd.

Bewerkt: door .WhoopDiDoo.
Geplaatst:

Wil er nog iemand stemmen :) We hebben alle 2 ons best op onze sigs gedaan en het is dan niet zo leuk om het van 1 stem af te laten hangen.

Geplaatst:

2fast{0}

mooie sig met een duidelijk thema van kerst (al is het wel iets te snel) de achtergrond is wel een beetje makkelijk... gewoon rood dan een paar renders er op en klaar (sorry als het niet zo is)

Mirrrr

mooie sig goede effecten de kleuren passen goed bij elkaar en komen goed met de render samen een top sig!

stem: Mirrrr

Geplaatst:

Mijn stem gaat uit naar Mirrr, wnat haar signature is één geheel. En dat is die van 2Fast niet ehct. Ook lijkt de render van 2 fast een beetje ingedeukt. :Y

Geplaatst: (bewerkt)

2fast{0}:Leuke, originele sig. Leuke afbeeldingen gebruikt voor je stock en goede render die er verzorgt uit ziet. Alle afbeeldingen zijn mooi ingeblend met mooi wit. Tekst is wederom origineel gedaan, goed font en leuk stukje erom heen. Persoonlijk vind ik dat een border moet afsteken bij de stock en eventueel de render. Helaas is dat niet het geval, want ik moest 3 keer kijken voordat ik een border kon ontdekken. Verder goeie sig, leuk gedaan! ;)

Mirrrr:Prachtige sig, mooi licht en de effecten zijn super gekozen. Kleuren zijn ook goed passend en tekst is ook goed geplaatst, mooie kleur en goed (passend) font. Simpele en toch doeltreffende border, doet het altijd goed ^_^. Ik heb er eigenlijk niks op aan te merken :$ :bier:

Allebei top sigs, maar ik moet kiezen dus mijn stem gaat toch naar Mirrrr.

Greetz en KUTGW beide! :sigaar:

Ewoud zou zeggen: 'dit bericht stinkt' als hij dit regeltje hieronder zou zien :7

Bewerkt: door Galiorix
Geplaatst:

Battle afgelopen, Winnares Mirrrr!!

Mirrrr, 1 punt voor jou erbij!

Ranking updated, topic closed.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...