Wesley Geplaatst: 2 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 2 december 2007 Werd eens tijd inderdaad, dit is volgens mij de 3e keer dat in de awards mee maak. Het blijft natuurlijk altijd spannend! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Svenie Geplaatst: 2 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 2 december 2007 Het was wat langer wachten dan vorig jaar, maar uiteindelijk zijn ze er weer. Ik ben blij dat ik ze na 3 jaar nog kan meemaken. Iedereen veel succes, en dat de beste moge winnen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scarface92 Geplaatst: 2 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 2 december 2007 Spannend hoor! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 2 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 2 december 2007 Ik hoop in m'n derde en laatste jaar dan toch eindelijk een Award binnen te slepen...heb m'n hoop vooral gevestigd op Sportkenners 2007 bij Beste Contest en Jaarboek 2006 bij Beste topic; Heb me wat dat betreft te weinig laten zien denk ik om kans te maken als beste VC-kenner of GTA III-kenner. Ik hoop in ieder geval... Iedereen veel succes! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
M4X Geplaatst: 2 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 2 december 2007 Leuk dat de forumawards weer terug zijn. Hopelijk wordt het net zo'n succes als vorig jaar. Veel succes iedereen! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Preddy Geplaatst: 2 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 2 december 2007 Succes en moge de beste winnen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Galiorix Geplaatst: 2 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 2 december 2007 Woei, de forum awards. Ik had ze iets eerder dit jaar verwacht maar beter laat dan nooit Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 2 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 2 december 2007 Allemaal veel succes! De eerste keer dat ik dit meemaak! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pietje II Geplaatst: 2 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 2 december 2007 Hoi, hoi, hoi! Daar gaan we weer Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pitbull Geplaatst: 2 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 2 december 2007 Dit is de tweede keer dat ik dit meemaak... En moge de beste winnen ! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dark_Zemy Geplaatst: 2 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 2 december 2007 Jippie ik sta ook ergens bij Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
michael50000 Geplaatst: 2 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 2 december 2007 (bewerkt) veel succes iedereen maar ik zal zeker en vast GEEN award winnen,tenzij er 1 zou zijn voor het meest argumenteren !!! Krijg ik de ABN award niet ?? :p ik die altijd zo netjes NL praat :$ jah owkey ik weet dak kik nie goe nederlands kan prate mor ja wa kan ik der aan doen eh mense ? Bewerkt: 2 december 2007 door michael50000 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wazuup Geplaatst: 2 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 2 december 2007 Iedereen zat er natuurlijk al op te wachten, veel succes allemaal! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
K.O. Geplaatst: 2 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 2 december 2007 Eerste keer dat ik t (bewust) mee maak, zal t eens even bekijken Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PatrickW Geplaatst: 2 december 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 december 2007 Op veler verzoek is de categorie "Beste computerexpert" toegevoegd. Iedereen die al een nominatie lijstje heeft ingevuld, wordt vriendelijk verzocht zijn lijstje te wijzigen en deze categorie toe te voegen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts